Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.Документ Асертивність як умова ефективності професійної адаптації майбутніх соціальних працівників(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Мельничук, Сергій Костянтинович; Семез, Андрей Анатольевич; Мельничук, Сергей Константинович; Semez, Andrii Anatoliiovych; Melnichuk, Sergii Konstantinovich(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в процесі професійної адаптації майбутніх соціальних працівників. Саме в юності на перший план виходять такі специфічні особливості особистості, як прагнення до самоактуалізації та самоідентифікації, потреба у груповій приналежності, емоційна сенситивність. Асертивність – це найкращий варіант спілкування майбутнього соціального працівника, який призводить до формування самостійної, відповідальної особистості, здатної успішно вирішувати виховні, освітні, психолого–педагогічні проблеми.Документ Деякі аспекти процесу соціалізації старшокласників у загальноосвітній школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Язловецька, Оксана Валентинівна(uk) У статті уточнюється структура процесу соціалізації; описуються рівні соціалізації старшокласників, їх змістовні характеристики; виділяються основні компоненти в структурі соціалізації.Документ Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.Документ Професійна адаптація як процес трансформації особистості молодого вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядаються різноманітні аспекти трансформації особистості молодого вчителя у процесі професійної адаптації.Документ Питання вокально-виконавської педагогіки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Валькевич, Раїса Андріївна(uk) У статті розглянуто питання з основ сценічно-виконавської діяльності в процесі адаптації майбутнього вчителя музики,виконавця та керівника творчих колективів.Документ Процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті досліджується процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти, виділяються етапи цього процесу та фактори, що впливають на успішність адаптації викладача.Документ Теоретичні аспекти професійно-управлінської адаптації менеджера освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті досліджуються теоретичні аспекти та етапи процесу професійно-управлінської адаптації менеджера освіти.Документ Форми проходження процесу соціалізації студентської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Клочек, Лілія Валентинівна(uk) У статті розглядаються форми проходження соціалізації в студентському віці – адаптація та інтеріоризація. Представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження.Документ Формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Семез, Андрій АнатолійовичУ статті досліджуються теоретичні та практичні особливості формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації. Визначаються та обґрунтовуються поняття аксіології, ціннісних орієнтацій, цінностей педагогічної діяльності, педагогічної культури.