Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ В. О. Сухомлинський про причини і наслідки моральних порушень молодших школярів(КОД, 2018) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються погляди В.О.Сухомлинського на проблеми моральних порушень молодших школярів. Визначаються причини виникнення моральних порушень (соціальна несправедливість, недоліки у сімейному житті та в організації шкільного життя дітей), наслідки моральних порушень (нечутливість до доброти і доброзичливості, почуття ворожості до оточуючих, розлюченість, прояви дитячої жорстокості, озлобленість), а також розкривається організація виховної роботи з важкими дітьми у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.Документ Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.Документ Асертивність як умова ефективності професійної адаптації майбутніх соціальних працівників(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Мельничук, Сергій Костянтинович; Семез, Андрей Анатольевич; Мельничук, Сергей Константинович; Semez, Andrii Anatoliiovych; Melnichuk, Sergii Konstantinovich(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в процесі професійної адаптації майбутніх соціальних працівників. Саме в юності на перший план виходять такі специфічні особливості особистості, як прагнення до самоактуалізації та самоідентифікації, потреба у груповій приналежності, емоційна сенситивність. Асертивність – це найкращий варіант спілкування майбутнього соціального працівника, який призводить до формування самостійної, відповідальної особистості, здатної успішно вирішувати виховні, освітні, психолого–педагогічні проблеми.Документ Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.Документ Професійна адаптація як процес трансформації особистості молодого вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядаються різноманітні аспекти трансформації особистості молодого вчителя у процесі професійної адаптації.Документ Теоретичні та технологічні аспекти моделювання діяльності менеджера освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті розглядаються теоретичні підходи, технології та методи моделювання діяльності менеджера освіти.Документ Процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті досліджується процес адаптації педагога вищої школи в системі його неперервної професійної освіти, виділяються етапи цього процесу та фактори, що впливають на успішність адаптації викладача.Документ Теоретичні аспекти професійно-управлінської адаптації менеджера освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Семез, Андрій Анатолійович(uk) У статті досліджуються теоретичні аспекти та етапи процесу професійно-управлінської адаптації менеджера освіти.Документ Формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Семез, Андрій АнатолійовичУ статті досліджуються теоретичні та практичні особливості формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації. Визначаються та обґрунтовуються поняття аксіології, ціннісних орієнтацій, цінностей педагогічної діяльності, педагогічної культури.Документ Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій АнатолійовичУ статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.