Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Формування сценічно-виконавського самоконтролю майбутніх учителів музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Валькевич, Раїса Андріївна; Valkevich, R.
    (ua) У статті розглянуто важливий домінантний етап підготовки концертного виступу студента, його психологічної мобілізації в умовах напруженої діяльності. Формування високої продуктивності виконавського процесу як кінцевого продукту,залежить від самооцінки студента та психологічних навичок самоконтролю. Оскільки кінцевий концертний виступ є продуктом (педагога і студента), він розглядається з урахуванням цієї позиції та рішення проблем які, безумовно, криються в педагогічному підготовчому етапі.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка формування сценічно-виконавської компетентності майбутнього педагога-музиканта
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Валькевич, Раїса Андріївна; Valkevich, R.
  • Ескіз
    Документ
    Питання вокально-виконавської педагогіки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Валькевич, Раїса Андріївна
    (uk) У статті розглянуто питання з основ сценічно-виконавської діяльності в процесі адаптації майбутнього вчителя музики,виконавця та керівника творчих колективів.
  • Ескіз
    Документ
    Питання сценічно-виконавської педагогіки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Валькевич, Раїса Андріївна
    (uk) У статті розглянуто формування системи психонервових властивостей особистості виконавця.
  • Ескіз
    Документ
    Питання сценічно-виконавської педагогіки: психолого-артистичні партнерські стосунки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Валькевич, Раїса Андріївна
    Психолого-артистичні стосунки надзвичайно важливий аспект для дослідження та осмислення щодо подолання труднощів міжособистісних перцепцій. Їх можливо визначити за допомогою таких складових: сприйняття і оцінка зовнішніх ознак у поведінці індивіда, поняття й інтерпретація отриманої інформації, прогнозування дій та інтерпретація вчинків в сумісній виконавській задачі. Взаєморозуміння у виконавському процесі є надзвичайно важким феноменом де ефективність залежить від інформації, яку партнери отримують один від одного за умови зацікавленості обох та міри симпатії чи антипатії. Такі умови зумовлюються подібністю, співзвучністю.