Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.Документ Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.Документ Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій АнатолійовичУ статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.Документ Проблеми професійної адаптації студентів першого курсу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Зубченко, Вікторія ГеоргіївнаВ статті розглянуто сутність феномену професійної адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Проаналізовані дидактичний, професійний та соціально-психологічний аспекти адаптації як процесу входження студентів у навчальний процес у вищому навчальному закладі. Запропонована характеристика рівнів адаптації майбутніх вчителів до навчання у вищому навчальному закладі.