Кафедра психології та соціальної роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Роль діалогу у формуванні толерантності психологів
    (Інформаційно-аналітичне агентство, 2009) Гурова, Оксана Миколаївна
    У статті проаналізовано взаємозв’язок понять «діалог» і «толерантність» та обґрунтовано роль діалогу у формуванні толерантності психологів. Представлено результати дослідження спрямованості особистості у спілкуванні.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    (uk) У статті аналізуються діалогічні витоки і засади активних методів навчання і спілкування. Розуміння сутності й особливостей активних методів навчання розглядається з точки зору інтерсуб’єктної парадигми у психології.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема рівності у спілкуванні
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    (uk) У статті досліджується явище рівності у спілкуванні як одна з фундаментальних характеристик і особливостей міжлюдських відносин. Показано, що сучасні наукові підходи до вивчення рівності спілкування розкривають різні грані сутності й природи цього феномену і свідчать про великі перспективи теоретичного дослідження та практичного використання даного явища.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманітаризація вищої освіти та педагогічні дослідження діалогу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дьяконов, Геннадій Віталійович
    (UA) У статті здійснюється аналіз соціально-культурних передумов гуманізації вищої освіти, розкривається діалогічний характер вищої освіти та аналізуються наукові підходи у дослідженнях діалогічних засад і можливостей педагогічного процесу у вищій школі.