Кафедра психології та соціальної роботи

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна
    (uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.
  • Ескіз
    Документ
    Форми проходження процесу соціалізації студентської молоді
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Клочек, Лілія Валентинівна
    (uk) У статті розглядаються форми проходження соціалізації в студентському віці – адаптація та інтеріоризація. Представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Семез, Андрій Анатолійович
    У статті досліджуються теоретичні та практичні особливості формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації. Визначаються та обґрунтовуються поняття аксіології, ціннісних орієнтацій, цінностей педагогічної діяльності, педагогічної культури.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій Анатолійович
    У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми професійної адаптації студентів першого курсу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Зубченко, Вікторія Георгіївна
    В статті розглянуто сутність феномену професійної адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі. Проаналізовані дидактичний, професійний та соціально-психологічний аспекти адаптації як процесу входження студентів у навчальний процес у вищому навчальному закладі. Запропонована характеристика рівнів адаптації майбутніх вчителів до навчання у вищому навчальному закладі.