Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Діалогічна парадигмав педагогіці –основа навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович(uk) Виходячи з концепції трьох парадигм Г. Ковальова – об’єктної, суб’єктної та інтерсуб’єктної – у статті розглядається діалогічний зміст і особливості навчально-професійної практики майбутніх педагогів і психологів.Документ Психологічні особливості професійної мотивації майбутніх психологів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович(uk) У статті здійснюється теоретичне і практичне дослідження психологічних особливостей професійної підготовки майбутніх психологів. В результаті емпіричного дослідження встановлено, що у структурі професійної спрямованості майбутніх психологів домінують мотиви соціальної значущості та самоствердження у професії.Документ Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович(uk) У статті аналізуються діалогічні витоки і засади активних методів навчання і спілкування. Розуміння сутності й особливостей активних методів навчання розглядається з точки зору інтерсуб’єктної парадигми у психології.Документ Проблема рівності у спілкуванні(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дьяконов, Геннадій Віталійович(uk) У статті досліджується явище рівності у спілкуванні як одна з фундаментальних характеристик і особливостей міжлюдських відносин. Показано, що сучасні наукові підходи до вивчення рівності спілкування розкривають різні грані сутності й природи цього феномену і свідчать про великі перспективи теоретичного дослідження та практичного використання даного явища.Документ Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дьяконов, Геннадій ВіталійовичУ статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.Документ Гуманітаризація вищої освіти та педагогічні дослідження діалогу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дьяконов, Геннадій Віталійович(UA) У статті здійснюється аналіз соціально-культурних передумов гуманізації вищої освіти, розкривається діалогічний характер вищої освіти та аналізуються наукові підходи у дослідженнях діалогічних засад і можливостей педагогічного процесу у вищій школі.