Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Використання ідей В. О. Сухомлинського в професійній підготовці сучасного педагога-музиканта
    (КОД, 2018) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Sevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich
    (uk) У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчо-виконавських навичок майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі інструментальної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveschynska, Natalia Vasylivna
    (ua) У статті розглядається питання формування творчо-виконавських навичок майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними важливості сформованості творчих та виконавських навичок у процесі професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість.
  • Ескіз
    Документ
    Вокальний ансамбль як форма організації музично-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович; Шeвченко, Инга Леонидовна; Бродский, Геннадий Леонидович; Shevchenko, Inha Leonidivna; Brodskyi, Gennadiy Leonidovych
    (uk) Стаття присвячена дослідженню можливостей вокально-ансамблевого музикування як активного засобу музичного і морально-естетичного виховання, визначено типи та характерні риси вокальних ансамблів, учасників яких поєднує спільна мета – сценічне втілення художнього образу твору.