Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
7 результатів
community.search.results.head
Документ Комплексний підхід до розвитку художнього сприйняття у майбутніх фахівців мистецької галузі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Кириченко, Олена Іванівна; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Kirichenko, Helena Ivanovna; Strityevich, Тetyiana Mykolayivna(ua) Комплексна методика розвитку художнього сприйняття у студентів, що навчаються у галузі образотворчого мистецтва, розглядається в контексті міждисциплінарного підходу в навчальному процесі. Визначено специфіку понять «естетичне сприйняття» та «художнє сприйняття», підкреслено продуктивність різних прийомів та методів навчання мистецьким дисциплінам, що спрямовують на формування у студентів усвідомленого розуміння специфіки художньої мови творів, художнього процесу та особливостей епохи, які вплинули на створення художнього образу. Розглянуто прийоми, засоби, педагогічні методи, що діють найбільш ефективно в процесі формування художнього сприйняття у студентів мистецьких спеціальностей.Документ Роль композиції при створнні архітектурного рисунку студентами художньо-графічного відділення(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Кухаренко, Наталія; Кириченко, Олена Іванівна(uk) У статті розглядається роль композиції, яка є фундаментом при створенні рисунку. Вивчення композиції – одне з найважливіших завдань майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Визначається поняття композиції, аналізується методика вивчення її основ при створенні архітектурного рисунку.Документ Особливості художньо-естетичного сприйняття історичної архітектури в просторі сучасного міста студентами фахових спеціальностей(2017) Кухаренко, Н. В.; Кириченко, Олена Іванівна(uk) Розглядається специфіка художньо-естетичного сприйняття в контексті розвитку професійних навиків у студентів фахових спеціальностей і засвоєння в міждисциплінарному комплексі теоретичних понять про характерні ознаки стилю, про форму і формоутворюючі закони, композицію та її види, лінійну і повітряну перспективу, простір, архітектурний образ.Документ Розвиток естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу в студентів художньо-графічного відділення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helena Ivanovna(uk) Розглядаються актуальні проблеми естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу студентами художніх спеціальностей. Визначається специфіка категорій «естетичне сприйняття» і «художнє сприйняття». Виявляється поетапна підготовка до розуміння архітектурної мови та виразних прийомів архітектурного образу. Підкреслюється важливе значення ознайомлення з історичними пам’ятниками архітектури в процесі розвитку естетичного і художнього сприйняття архітектурного образу.Документ Особливості художнього сприйняття на заняттях з образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна(uk) У статті висвітлюються особливості художнього сприйняття у процесі навчання образотворчому мистецтву в загальноосвітніх закладах. Визначені педагогічні умови художнього сприйняття, окреслена методика розвитку сприйняття мистецтва.Документ Взаємодія мистецтв у процесі художнього пізнання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна(uk) У статті розкривається значення і роль використання взаємодії різних видів мистецтва в процесі художнього пізнання, визначаються інтеграційні методи формування художнього сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва.Документ Емпатія в процесі композиторсько-виконавської творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаУ статті розкривається значення емпатії в процесі композиторсько-виконавської творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва, її внутрішні структурні компоненти і основні механізми: уява, співпереживання, співтворчість.