Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Арт-комунікації в музично-педагогічній освіті: до постановки проблеми
    (2023) Растригіна, Алла Миколаївна
    (ua) Актуалізовано доцільність і своєчасність звернення до проблеми впровадження у систему музично-педагогічної освіти нових освітніх програм, спрямованих на отримання майбутніми педагогами-музикантами спеціалізації з арт-комунікацій, одним із складників якої є музикотерапія. Вбачається, що музичне мистецтво, володіючи потужним комунікаційним потенціалом міжособистісного духовно-творчого спілкування, може стати ефективним засобом психоемоційної корекції та подолання травм воєнного часу як у дітей, так і дорослих. Модифікація освітніх програм та навчальних планів здобувачів освіти за спеціальністю «Середня освіта ( Музичне мистецтво), уможливлює набуття студентами-музикантами у процесі вивчення фахових дисциплін компетенцій з арт-комунікацій й музикотерапії у тому числі, та застосовувати їх у майбутній професійній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ідей В. О. Сухомлинського в професійній підготовці сучасного педагога-музиканта
    (КОД, 2018) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Sevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich
    (uk) У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.
  • Ескіз
    Документ
    Формування й розвиток інтелектуальних здібностей учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Kurkina, Snezhana Vitalievna
    (ua) У статті проаналізовано різні підходи й погляди щодо можливостей ефективного розвитку інтелектуальних здібностей учнів початкових класів на уроках музичного мистецтва. У цьому контексті автор підкреслює особливе значення музики, творчої й виконавської діяльності. Зроблено висновки, що систематичні й цілеспрямовані уроки музичного мистецтва сприяють інтелектуальному й емоційному розвитку дітей, прискорюють процеси дорослішання й соціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna
    (uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna
    (uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna
    (uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitaliivna
    (uk): У даній статті автор досліджує особливості пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва й показує шляхи й методи ефективного розвитку особистості засобами музичного мистецтва. Автор вказує, що правильно організована пізнавальна діяльність на уроках музики здатна стимулювати процеси мислення, позитивно впливає на формування таких операцій як аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович
    (uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.
  • Ескіз
    Документ
    Періодизація музично-освітньої системи в Україні в другій половині ХХ століття
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черкасов, Володимир Федорович
    (uk) У статті виділено чотири періоди розвитку музично-освітньої системи України в другій половині ХХ століття, пов’язані з реформуванням, перебудовою, модернізацією й інтеграцією до європейського освітнього товариства.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Свещинська, Наталя Василівна; Sveschynska, Natalia
    (uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.