Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
33 результатів
community.search.results.head
Документ Modern technologies in music education(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кулікова, Світлана Вікторівна; Куликова, Светлана Викторовна; Kulikova, Svitlana Viktorovna(uk) У статті автор розглядає сучасні технології в музичній освіті України, до яких відносяться: мультимедійні технології, модульне навчання та етнопедагогічні технології.Документ Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва на основі вивчення творчої спадщини композиторів Єлисаветграда- Кіровограда-Кропивницького(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Локарева, Юлия Валериановна; Lokareva, Julia Valerianivna(uk) У статті висвітлюються проблема патріотичного виховання студентів, національної гідності, патріотизму, актуальні питання регіоналістики, музикознавчої ерудованості студентів на основі вивчення творчої спадщини композиторів свого регіону, окремі аспекти впровадження мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва.Документ Формування виконавських навичок у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshchinska, Natalya Vasilivna(uk) У статті розглядаються та узагальнюються теоретичні підходи до вирішення проблеми професійної підготовки вчителів музичного мистецтва, акцентується важливість та ефективність використання спеціальних предметів фахового спрямування (основний музичний інструмент, диригування, вокал) для ефективного коригування процесом розвитку виконавських навичок студентів в процесі фахової підготовки.Документ Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna(uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.Документ Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Світлана Вікторівна; Grosan, Svetlana Viktorivna(uk) У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.Документ Complete model of formation of research culture of the future teacher-musician during vocational training in higher school(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grozan, Svetlana Viktorovna; Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Светлана Викторовна(uk) Педагогічна діяльність дослідника, який працює в галузі музичного мистецтва відображає специфічні особливості художньо-естетичної сфери, тому формування дослідницької культури студента в умовах навчання у ВНЗ здійснюється в двох напрямках: науково-дослідницькому та художньо-дослідному. Цілісна модель формування дослідницької культури майбутнього педагога-музиканта реалізується з урахуванням єдності методологічних підходів до науково-дослідницької та художньо-дослідницької діяльності студента, а також поетапності формування всіх компонентів дослідницької культури.Документ Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Гайдай, Лариса Володимирівна(uk) У статті розкривається значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті наукових підходів, зокрема гуманістичного, компетентнісного, аксіологічного, інтерпретаційного, акмеологічного, зумовлених процесами модернізації вищої педагогічної освіти. Творчо-виконавська підготовка визначається як складне інтеграційне утворення, що містить інноваційну парадигму, передбачає впровадження технологій композиторської творчості і презентує компетентнісні результати, котрі можуть використовуватися в освітньому просторі.Документ Науково-методичні засади вокально-хорової підготовки студентів педагогічного університету(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Назаренко, Марина Павлівна; Назаренко, Марина Павловна; Nazarenko, Maryna(uk) У статті висвітлено проблеми формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-хорової діяльності, досліджено стан даного виду фахового навчання студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів, здійснено аналіз науково-методичних досліджень у цій галузі.Документ Розвиток сценічно-виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гайдай, Лариса Володимирівна; Калюжна, Оксана Іванівна; Гайдай, Лариса Владимировна; Калюжна, Оксана Ивановна; Haidai, Larysa; Kalyuzhna, Oksana(uk) У даній статті розкриваються питання розвитку сценічно-виконавської культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в контексті сучасних наукових підходів до запровадження інноваційних методів навчання у системі вищої педагогічної освіти. Розробка та апробація інноваційних методів навчання у музичній педагогіці сприятиме повноцінному засвоєнню і практичному використанню кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін професійних компетенцій, які опановує студент-музикант під час навчання у вищому навчальному закладі.Документ Forming of the research abilities of future teachers of musical art in the conditions of level education(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Grozan, Svitlana Viktorivna; Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Автор розглядає дослідницьку діяльність як найбільш продуктивний метод засвоєння знань та формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі їхньої фахової підготовки. Пропонується авторська класифікація дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва.