Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Використання ідей В. О. Сухомлинського в професійній підготовці сучасного педагога-музиканта
    (КОД, 2018) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Sevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich
    (uk) У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.
  • Ескіз
    Документ
    Features of collective musical activity of students in extracurricular time
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Brodsky, Gennadiy Leonidovich; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович
    (uk) Успішна діяльність учителя музики неможлива без стійкого інтересу до професії, до мистецтва, без творчого пошуку, самовдосконалення, бажання працювати з дітьми. Формування зазначених якостей особистості повинно відбуватися на студентській лаві як під час навчання, так і в позанавчальній діяльності. Цьому сприяє участь студентів у роботі аматорських музичних колективів як одній із форм організації художньо-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагога-музиканта поліхудожнього профілю
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна
    (uk) У статті йдеться про педагогічні закономірності і принципи формування майбутнього педагога-музиканта поліхудожнього профілю, якому притаманний інтегративний характер діяльності на основі поєднання функцій педагога, режисера, просвітянина, виконавця.