Кафедра математики та методики її навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/61
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Інтеграція змісту та нестандартних методів розв’язування задач з алгебри у старшій школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ярова, Оксана Анатоліївна; Ничишина, Виктория Викторовна; Яровая, Оксана Анатольевна; Nichyshina, Victoria Viktorovna; Yarovaya, Oksana Anatoliivna(ua) У статті проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з теми дослідження. Окреслено сутність понять «інтеграція змісту математичних задач» та «інтеграція методів розв’язування задач». Розглянуто поняття математичної задачі як найбільше фективного засобу розвитку творчого мислення учнів старших класів. Актуалізовано особливості формування системи нестандартни хметодів розв’язування задач з алгебри в старших классах та організації навчального процесу в цих классах із включенням до нього системи нестандартних задач. Наведено приклади нестандартних задач. Розглянуто спеціальні вправи для навчання школярів способів самостійної діяльності, загальних прийомів розв’язування задач для оволодіння методами наукового пізнання реальної діяльності та прийомами продуктивної розумової діяльності під час розв’язування нестандартних задач.Документ Переваги та недоліки використання математичних програмних засобів під час гурткової роботи з математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Yulia(uk) Стаття присвячена актуальному питанню використання комп’ютерних технологій під час навчання математики. Основна увага приділяється розгляду функціональних можливостей математичних програмних засобів щодо розв’язання задач на побудову графіків рівнянь та функцій. Запропонований ряд задач з теми «Конкурсні задачі тригонометрії», як однієї з тем занять математичного гуртка для старшокласників. Умова кожної із цих задач полягає в побудові графіка функції чи то графіка рівняння, що містять окрім тригонометричних функцій, ще й модуль, цілу та дробову частину числа, обернені тригонометричні функції. Розв’язуються задачі за допомогою популярних математичних комп’ютерних програмних засобів таких як Advanced Grapher, Maple, УМК «Живая математика». Автор здійснює аналіз отриманих результатів побудов, вказує на помилки, неточності та недоліки, а також відзначає переваги використання комп’ютера.Документ Математична складова фахової компетентності вчителя в контексті всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, L. V.(uk) У статті розглянуто математичну складову фахової майстерності учителя на прикладі конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Математика»: висвітлено вимоги, що висувались до учасників конкурсу, описано основні аспекти конкурсних випробувань відбіркового та фінального етапів конкурсу (оцінювання Інтернет-ресурсу, проведення майстер-класу, проходження тестування з фахової майстерності; оцінка володіння учителями засобами ІКТ, проведення уроку та захист навчального проекту); представлено детальний аналіз фахового випробування (тестових завдань відкритої й закритої форми, а також ускладнених задач), встановлено зв’язок тестових завдань з фаху зі шкільним курсом математики, показана можливість подальших досліджень у галузі, які випливають з пройдених фахових завдань; відмічені позитивні результати проведення конкурсу та наведені пропозиції щодо покращення фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ і підвищення кваліфікації вчителів математики.