Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Щербатюк, Наталія Іванівна; Логвінова, Ярослава Олексіївна; Shcherbatyuk, Natalia Ivanivna; Logvinova, Yaroslava Oleksiivna
    (ua) У статті розглядається значення занять туризмом для реалізації специфічних функцій фізичнoї культури (oсвітньої, прикладної, спoртивної), для вирішення рекреаційних і oздoрoвчo-реабілітаційних цілей. Наголошено на актуальності вирішення проблеми підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до туристичної роботи. Представлено і обґрунтовано педагогічні умови, які сприятимуть ефективній підготовці вчителя фізичної культури до туристичної роботи: формування у майбутнього вчителя фізичної культури краєзнавчо-туристичних знань; набуття досвіду туристичної роботи через застосування інтерактивних технологій. Серед розглянутих інтерактивних методів найбільшою ефективністю для набуття майбутнім вчителем фізичної культури досвіду прийняття професійних рішень, формування ділових навичок під час лекційних, практичних, лабораторних занять відзначаються методи дискусії, ділової гри, презентації, тренінгу, колективного розв’язування творчих завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до пр офесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Ольга Володимирівна; Shevchenko, Olga
    (ua) Стаття присвячена актуальній проблемі організації освітнього процесу у вишах майбутніх учителів фізичної культури. З’ясовано, що професійна підготовка студентів факультетів фізичного виховання є всебічним гармонійним розвитком і суб’єктивним станом особистості та поєднує в собі усвідомлення ролі педагогічної професії в суспільстві, соціальну відповідальність, намагання самостійно та творчо вирішувати професійні завдання. Обґрунтована необхідність запровадження інноваційних підходів в освітній процес вузів, які забезпечать умови розвитку особистості студентів, здійснення їх прав на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку та досягнення власної і суспільної мети. Запроваджено творчий пошук оригінальних, нестандартних вирішень різноманітних педагогічних ситуацій, навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні студентською молоддю.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna
    (ua) Дана наукова стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури закладів загальної та середньої освіти до запровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. У результаті вивчення зазначеного питання з’ясовано, що сучасна професійна підготовка студентів факультету фізичного виховання повинна перш за все спонукати їх до творчої організації навчально-виховного процесу в сучасних закладах освіти, здійснення наукових досліджень педагогічного процесу для розроблення й упровадження авторських методик та інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання. Обгрунтована потреба запровадження інноваційних здоров’язбережувальних підходів в освітній процес закладів вищої освіти, які забезпечать педагогічні умови кваліфікованої підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до якісного викладання своєї дисципліни.