Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Упровадження спецкурсу як елемент професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання й спорту
    (2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) Представлено програму до спецкурсу «Формування позитивного ставлення до здорового способу життя громадян», розкрито її структуру і зміст, розроблено методичні рекомендації, а також визначено педагогічні умови, що сприятимуть оволодінню професійними компетентностями. З теоретичної точки зору, спецкурс спрямований на розвиток інтересу у майбутніх учителів фізичної культури і спортивних тренерів до питань охорони здоров’я, здорового способу життя, а також формування комунікативних, творчих навичок. На практиці студенти зможуть здійснювати перенесення знань із навчальної ситуації у професійну діяльність використовуючи набуті компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання комп’ютерних технологій під час вивчення дисципліни «анатомія з основами спортивної морфології»
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Логвінова, Ярослава Олексіївна; Logvinova, Yaroslava
    (ua) У статті наголошено на фундаментальному значенні анатомії у підготовці майбутнього вчителя фізичної культури, що виражається у її загальноосвітньому (можливість створити правильне уявлення про будову організму людини, його формування та розвиток), підготовчому (закладає фундамент для вивчення дисциплін медико-біологічного циклу) та практичному (анатомічний аналіз положень і рухів спортсмена, дослідження роботи рухового апарату при різних видах спортивної діяльності сприяють удосконаленню спортивної техніки та зменшують імовірність травм) значенні. Розглядаються можливості використання комп’ютерних технологій під час вивчення майбутніми вчителями фізичної культури дисципліни «Анатомія з основами спортивної морфології». Виокремлено педагогічні програмні засоби для вивчення анатомічних структур людського організму, проаналізовано можливості їх використання під час проведення лекційних, практичних, лабораторних робіт та для організації самостійної роботи студентів. Наголошено на значенні виокремлених програмних засобів для реалізації принципів наочності, проблемності, доступності, індивідуального підходу на студента.