Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» за допомогою портфоліо
    (2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) У статті представлено результати дослідження практики організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». У ході дослідження була здійснена спроба експериментально перевірити ефективність методу портфоліо під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». Визначено види самостійної роботи, систематизовано процес організації навчально-пізнавальної діяльності студентів з предмету. Розроблена методика допомогла проаналізувати динаміку засвоєння професійних компетентностей. Результати дослідження дозволили встановити, що в експериментальних групах підвищилась якість виконання самостійної роботи, що свідчить про ефективність запровадженої методики. Ключові слова:
  • Ескіз
    Документ
    Досвід зарубіжних країн щодо практики формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту
    (2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) Розглядається питання формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Основна увага приділена досвіду зарубіжних країн. Теоретично обґрунтовано стратегічні напрямки розв’язання проблеми покращення якості освіти у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Представлено моделі, програми фахової підготовки вчителів фізичної культури і тренерів, що сприятимуть їхньому соціальному зростанню.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до пр офесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Ольга Володимирівна; Shevchenko, Olga
    (ua) Стаття присвячена актуальній проблемі організації освітнього процесу у вишах майбутніх учителів фізичної культури. З’ясовано, що професійна підготовка студентів факультетів фізичного виховання є всебічним гармонійним розвитком і суб’єктивним станом особистості та поєднує в собі усвідомлення ролі педагогічної професії в суспільстві, соціальну відповідальність, намагання самостійно та творчо вирішувати професійні завдання. Обґрунтована необхідність запровадження інноваційних підходів в освітній процес вузів, які забезпечать умови розвитку особистості студентів, здійснення їх прав на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку та досягнення власної і суспільної мети. Запроваджено творчий пошук оригінальних, нестандартних вирішень різноманітних педагогічних ситуацій, навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні студентською молоддю.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna
    (ua) Дана наукова стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури закладів загальної та середньої освіти до запровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. У результаті вивчення зазначеного питання з’ясовано, що сучасна професійна підготовка студентів факультету фізичного виховання повинна перш за все спонукати їх до творчої організації навчально-виховного процесу в сучасних закладах освіти, здійснення наукових досліджень педагогічного процесу для розроблення й упровадження авторських методик та інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання. Обгрунтована потреба запровадження інноваційних здоров’язбережувальних підходів в освітній процес закладів вищої освіти, які забезпечать педагогічні умови кваліфікованої підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до якісного викладання своєї дисципліни.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія Олександрівна
    (uk) В статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності. З’ясовано, що стан відвідування занять та рівень успішності студентів залежить від їх пізнавальної активності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування професійних компетенцій у студентів факультету фізичного виховання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна
    (uk) Стаття присвячена аналізу й обґрунтуванню основних професійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури. Завданнями дослідження є теоретичний аналіз досліджуваної проблеми, визначення компонентної структури та сутності поняття «професійна компетентність». В підготовці майбутніх учителів фізичної культури виокремлено чотири функціонально пов’язаних аспекти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісно–операційний та особистісний.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія Олександрівна
    У статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення мотивації студентів факультету фізичного виховання до навчальної діяльності. З’ясовано, що підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури можливе за умови використання комплексу ігрових інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Культура рухів як складова готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія Олександрівна
    У статті розглядається проблема формування культури рухів студентів, як складової готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі. З’ясовано дієвий вплив на фахову підготовку студентів ритмікогімнастичних засобів. Визначено актуальність проблеми впровадження функціональної музики в навчальний процес факультетів фізичного виховання.