Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
8 результатів
community.search.results.head
Документ Організація самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» за допомогою портфоліо(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті представлено результати дослідження практики організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». У ході дослідження була здійснена спроба експериментально перевірити ефективність методу портфоліо під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». Визначено види самостійної роботи, систематизовано процес організації навчально-пізнавальної діяльності студентів з предмету. Розроблена методика допомогла проаналізувати динаміку засвоєння професійних компетентностей. Результати дослідження дозволили встановити, що в експериментальних групах підвищилась якість виконання самостійної роботи, що свідчить про ефективність запровадженої методики. Ключові слова:Документ Досвід зарубіжних країн щодо практики формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Розглядається питання формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Основна увага приділена досвіду зарубіжних країн. Теоретично обґрунтовано стратегічні напрямки розв’язання проблеми покращення якості освіти у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Представлено моделі, програми фахової підготовки вчителів фізичної культури і тренерів, що сприятимуть їхньому соціальному зростанню.Документ Науково-методичні засади впровадження інноваційних підходів до пр офесійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Ольга Володимирівна; Shevchenko, Olga(ua) Стаття присвячена актуальній проблемі організації освітнього процесу у вишах майбутніх учителів фізичної культури. З’ясовано, що професійна підготовка студентів факультетів фізичного виховання є всебічним гармонійним розвитком і суб’єктивним станом особистості та поєднує в собі усвідомлення ролі педагогічної професії в суспільстві, соціальну відповідальність, намагання самостійно та творчо вирішувати професійні завдання. Обґрунтована необхідність запровадження інноваційних підходів в освітній процес вузів, які забезпечать умови розвитку особистості студентів, здійснення їх прав на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку та досягнення власної і суспільної мети. Запроваджено творчий пошук оригінальних, нестандартних вирішень різноманітних педагогічних ситуацій, навчальні технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні студентською молоддю.Документ Інновації здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna(ua) Дана наукова стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури закладів загальної та середньої освіти до запровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. У результаті вивчення зазначеного питання з’ясовано, що сучасна професійна підготовка студентів факультету фізичного виховання повинна перш за все спонукати їх до творчої організації навчально-виховного процесу в сучасних закладах освіти, здійснення наукових досліджень педагогічного процесу для розроблення й упровадження авторських методик та інноваційних педагогічних технологій навчання і виховання. Обгрунтована потреба запровадження інноваційних здоров’язбережувальних підходів в освітній процес закладів вищої освіти, які забезпечать педагогічні умови кваліфікованої підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до якісного викладання своєї дисципліни.Документ Оптимізація пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія Олександрівна(uk) В статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності. З’ясовано, що стан відвідування занять та рівень успішності студентів залежить від їх пізнавальної активності.Документ Формування професійних компетенцій у студентів факультету фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна(uk) Стаття присвячена аналізу й обґрунтуванню основних професійних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури. Завданнями дослідження є теоретичний аналіз досліджуваної проблеми, визначення компонентної структури та сутності поняття «професійна компетентність». В підготовці майбутніх учителів фізичної культури виокремлено чотири функціонально пов’язаних аспекти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісно–операційний та особистісний.Документ Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення мотивації студентів факультету фізичного виховання до навчальної діяльності. З’ясовано, що підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури можливе за умови використання комплексу ігрових інновацій.Документ Культура рухів як складова готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті розглядається проблема формування культури рухів студентів, як складової готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи у початковій школі. З’ясовано дієвий вплив на фахову підготовку студентів ритмікогімнастичних засобів. Визначено актуальність проблеми впровадження функціональної музики в навчальний процес факультетів фізичного виховання.