Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
8 результатів
community.search.results.head
Документ Застосування рухливих ігор з елементами техніки легкоатлетичних вправ на уроках фізичної культури учнів 10-11 років(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Maleniuk, T. V.(ua) У статті окреслено основні положення, якими необхідно керуватися під час підбору рухливих ігор для дітей 10-11 років. Вказано особливості проведення рухливих ігор з дітьми означеного віку. Застосовано рухливі ігри з елементами техніки легкоатлетичних вправ (біг, стрибки, метання) на уроках фізичної культури. Проведено тестування показників фізичної підготовленості хлопчиків 10-11 років на початку і по завершенню педагогічного експерименту. Виявлено достовірне (Р<0,05) підвищення показників спритності на 2,12%, вибухової сили – на 4,59%, силової витривалості м’язів розгиначів рук – на 64,11% і швидкості – на 4,57%. Виявлено недостовірне (Р>0,05) підвищення показників силової витривалості м’язів тулуба і гнучкості на 11,60% і 29,12% відповідно. Доведено ефективність застосування рухливих ігор з елементами техніки легкоатлетичних вправ на уроках фізичної культури на основі підвищення показників фізичної підготовленості хлопчиків 10-11 років.Документ Рекреаційно-оздоровчий вплив рухливих ігор на організм школярів з недоліками у стані здоров’я(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шевченко, Ольга Володимирівна; Шевченко, Ольга Владимировна; Shevchenko, Olga Vladimirovna; Мельнік, Анастасія Олександрівна; Мельник, Анастасия Александровна; Melnik, Anastasia Aleksandrovna(uk) Стаття присвячена проблемі здоров’язбереження школярів засобами рухливих ігор. Аналіз літературних джерел довів, що саме рухливі ігри сприяють формуванню та вдосконаленню життєво необхідних рухів і всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я дитини, вихованню позитивних моральних і вольових якостей. З’ясовано, що фізична рекреація школярів з особливими освітніми потребами полягає в забезпеченні психологічного комфорту й зацікавленості, за рахунок повної свободи вибору засобів, методів і форм занять. Виявлено дієвий вплив рухливих ігор на учнів з особливими освітніми потребами. Цілеспрямовано підібрані рухливі ігри сприяють оздоровленню, загартуванню й профілактиці, попередженню загострення захворювань. Обґрунтовано, що ігрові навантаження повинні відповідати руховому режиму, який призначають дитині з урахуванням ступеня активності, тяготи процесу захворювання та показників функціональних проб.Документ Історія розвитку народних рухливих ігор та окремі аспекти їх використання у фізичному вихованні дитини(ФОП Озеров Г. В., 2018) Челало, Світлана АндріївнаДокумент Специфіка уроку фізичної культури у молодших школярів(ФОП Озеров Г. В., 2018) Мішин, Сергій ВікторовичДокумент Розвиток фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор з елементами волейболу(ФОП Озеров Г. В., 2018) Бабаліч, Вікторія АнатоліївнаДокумент Особливості застосування медико-педагогічного контролю у фізичному вихованні в умовах школи сприяння здоров’ю(ФОП Озеров Г. В., 2018) Нєворова, Людмила ВасилівнаДокумент Особливості розвитку фізичних якостей в учнів I-IV класів на уроках фізичної культури(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Мішин, Сергій ВікторовичДокумент Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до професійної діяльності в освітньому просторі(ФОП Озеров Г. В., 2018) Мельнік, Анастасія Олександрівна; Савенко, Дмитро Олександрович