Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    До питання розроблення концепції освітньої діяльності з підвищення кваліфікації тренерів та інших фахівців у сфері фізичної культури і спорту
    (2021) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна
    У збірник вміщено матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика», що присвячена найбільш важливим аспектам неперервної освіти; шляхам формування духовно-ціннісної сфери особистості; проблемам безпеки в сучасному світі, міжнародним відносинам в контексті сталого розвитку; перспективам розвитку вищої освіти та освіти дорослих, напрямкам становлення методологічної культури та професійних компетентностей вчителя Нової української школи. Також представлений досвід закладів вищої, середньої та дошкільної освіти щодо напрямків неперервної освіти для сталого розвитку, презентовано кращі практики упровадження її складових – громадянської, екологічної освіти; здоров’язберігаючих освітніх технологій. Рекомендовано для науково-педагогічних та педагогічних працівників вищої і післядипломної освіти, керівників закладів середньої та дошкільної освіти, працівників методичних служб, вихователів, вчителів, докторантів, аспірантів, студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Панченко, Галина Іванівна; Панченко, Галина Ивановна; Panchenko, Galina Ivanivna
    (uk) Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи, а саме: формування стійкої позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності щодо збереження здоров’я учнів; орієнтація на випереджально-прогностичну систему навчання відповідно до перспектив реформування здоров’язбережувальної складової початкової шкільної освіти; інтеграція знань студентів щодо майбутньої здоров’язбережувальної діяльності на основі валеологічного підходу. Експериментально доведено ефективність зазначених умов.
  • Ескіз
    Документ