Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ The Implementation of the Principles of Lifelong Learning as the Basis of Quality Specialize Education»(2020) Брояковський, Олександр Вікторович; Broiakovskyi, Oleksandr V.; Ilchuk, Vita V.; Mas, Nataliia M.; Kapinus, Oleksandr S.; Okaievych, Anastasiia V.(en) The article reflects the relevant factors of introducing specialized education. The first group of factors relates to the specifics of adolescent development. The second group of factors relates to the development of a network of educational institutions in the education system of modern Ukraine. Small towns and rural areas suffer from scarcity of gymnasiums, lyceums, schools with in-depth study of subjects. At the same time, major million cities also feel the need to increase their numbers. The third group of factors is determined by pan-European educational development objectives. The main attributes of lifelong learning that determine the transformations of specialized education are: formal, substantive and meaningful attributes. Let’s briefly consider each of these attributes. A formal attribute implies a temporary duration of the educational process and can be extended to the period of adult life (“lifelong learning”). A substantative attribute orients each pupil to the gradual enrichment of their creative potential. A meaningful attribute reflects the integrity of the lifelong learning cycle. The study of the effectiveness of the implementation of principles of lifelong learning as a basis for specialized education was based on a number of features. First of all, we are talking about the selected sample. After all, to trace the reasonability of applying the principles of continuing education in the process of professional formation it is necessary to diagnose individuals who have passed all the steps of this process. At the same time, the selected population of respondents was divided by gender into two groups. This made it possible to establish the diversity of views of men and women on the problem of continuing education. The purpose of this study is to provide a comprehensive review of the scientific literature on the specifics of the implementation of the lifelong learning principles and to determine whether professionals feel the need for additional training.Документ Плавання у фізичному вихованні студентів(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) В статті виділено актуальність занять плаванням для студентів, виявлено сучасні тенденції впровадження засобів плавання для оздоровлення студентів, проведено аналіз дисципліни плавання як складової фізичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освіти визначено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у галузі фізичного виховання і спорту для проведення занять на воді.Документ Упровадження спецкурсу як елемент професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання й спорту(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Представлено програму до спецкурсу «Формування позитивного ставлення до здорового способу життя громадян», розкрито її структуру і зміст, розроблено методичні рекомендації, а також визначено педагогічні умови, що сприятимуть оволодінню професійними компетентностями. З теоретичної точки зору, спецкурс спрямований на розвиток інтересу у майбутніх учителів фізичної культури і спортивних тренерів до питань охорони здоров’я, здорового способу життя, а також формування комунікативних, творчих навичок. На практиці студенти зможуть здійснювати перенесення знань із навчальної ситуації у професійну діяльність використовуючи набуті компетентності.Документ Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті розглянуто сучасні тенденції формування соціальної компетентності у фаховій підготовці майбутніх вчителів фізичного виховання та тренерів зі спорту у вищій освіті. Виділено основні напрями, особливості формування соціальної компетентності у науковій літературі. Досліджено наукові підходи закордонних та вітчизняних учених щодо визначення поняття «соціальна компетентність». Представлено погляди сучасних науковців та практиків щодо вирішення актуальної проблеми формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту.Документ Использование средств плавания на занятиях по дисциплине «физическая культура» в вузах(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(en) The problem of using the means of navigation in physical education classes in the conditions of modernization of higher education in Ukraine is considered. The most effective forms of organization are taken, as well as the varieties and features of the use of swimming in the system of physical education of the university. Theoretical, methodical and practical aspects of the use of floating means in practice are analyzed.Документ Метод «портфоліо» в модернізації фахової підготовки вчителів фізичної культури(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Самостійна робота студента виступає важливим складником фахової підготовки вчителя фізичного виховання. Тому актуальним на сьогодні постає питання пошуку шляхів її вдосконалення. Вважаємо запровадження методу “Портфоліоˮ допоможе кращому структуруванню самостійної роботи студентів, сприятиме систематизації й поглибленню знань студентів з дисципліни “Теорія і методика викладання спортивних ігорˮ.Документ Experience of the Netherlands towards the influence of physical culture and sports on the social competence of young people(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Aim: study the experience of the Netherlands towards the influence of physical culture and sports on the social competence of young people, analyze scientific researches and state social programmes on this issue. Materials and methods: methods of theoretical boundary (analysis, synthesis, induction, deduction, eneralization, comparison, systematic approach) and concrete – scientific ( analyses of literature, state nomenclature documentation, the method of defining concepts). Results: views of the scientists on the problem of social competence formation by means of physical culture and sports have been analyzed, experience of formation of the social competence by means of physical culture and sports in the Netherlands has been introduced, state role of this country in the creation of corresponding social programmes has been lined, the general directions of its realization has been defined, social effectiveness has been defined. Scientific novelty: is in the theoretical analyses of the physical culture and sports influence on the formation of social competence among young people in the Netherlands, experience of joint work of statesmen, scientists and specialists in physical culture and sport of this country in the creation of the social programmes, argumentation of the perspectives of physical culture and sports as the means of social development of personality in Ukraine. Practical importance: has been defined by received in the process of investigation data about formation of social competence among young people by means of physical culture and sports in the process of introduction of state programmes in the Netherlands can be used in the sphere of physical culture and sports in Ukraine while solving issues which are connected with preparing of physical culture teachers and coaches to the professional activity in the context of individual self – development and professional self – determination.Документ Удосконалення технічної підготовки студентів на заняттях підвищення спортивної майстерності з волейболу(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Бабаліч, В. А.; Maleniuk, Tatiana; Babalich, Viktoriia(ua) У статті висвітлюється проблема удосконалення технічної підготовки студентів-волейболістів масових розрядів. Обгрунтовано доцільність вирішення даної проблеми на основі аналізу початкових показників фізичної підготовленості, що відповідали середньому рівню, і початкових показників технічної підготовленості, що знаходилися на низькому і середньому рівнях. Удосконалено технічну підготовку волейболістів-початківців за допомогою систематичного впровадження традиційних спеціально-підготовчих вправ; застосування додаткового обладнання, пристроїв і тренажерів; урахування початкового рівня фізичного розвитку, технічної і фізичної підготовленості. Проаналізовано динаміку підвищення середніх показників технічної підготовленості волейболістів у процесі річного циклу тренувань. Доведено ефективність удосконалення технічної підготовки студентів-волейболістів.Документ Удосконалення швидкісних і координаційних здібностей студентів на заняттях підвищення спортивної майстерності з настільного тенісу(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Maleniuk, T. V.(ua) У статті представлено методику удосконалення швидкісних і координаційних здібностей гравців у настільного тенісу в умовах навчання у вузі. Виявлено достовірне (Р<0,05) покращення показників швидкості переміщення, швидкості ударних рухів, орієнтування у просторі і точності рухів. Встановлено недостовірне (Р>0,05) покращення показника відчуття ритму у гравців. Доведено ефективність методики удосконалення швидкісних і координаційних здібностей на основі загальної тенденції до позитивних змін показників спеціальної фізичної підготовленості, які обумовлюють формування спортивної майстерності студентів.Документ Застосування дистанційного навчання у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики» студентами факультету фізичного виховання(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.(ua) У статті розкрито структуру дистанційного курсу «Теорія і методика викладання легкої атлетики» для студентів напряму підготовки Фізичне виховання* Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Представлено організацію навчального процесу на основі поєднання традиційного та дистанційного навчання студентів. Визначено особливості застосування дистанційного навчання у процесі вивчення даного курсу: організовує самостійну роботу, поточний і підсумковий контроль якості знань студентів, забезпечує засвоєння теоретичного матеріалу, створює кращі умови для оволодіння практичним розділом навчальної програми.