Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
16 результатів
community.search.results.head
Документ Упровадження спецкурсу як елемент професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання й спорту(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Представлено програму до спецкурсу «Формування позитивного ставлення до здорового способу життя громадян», розкрито її структуру і зміст, розроблено методичні рекомендації, а також визначено педагогічні умови, що сприятимуть оволодінню професійними компетентностями. З теоретичної точки зору, спецкурс спрямований на розвиток інтересу у майбутніх учителів фізичної культури і спортивних тренерів до питань охорони здоров’я, здорового способу життя, а також формування комунікативних, творчих навичок. На практиці студенти зможуть здійснювати перенесення знань із навчальної ситуації у професійну діяльність використовуючи набуті компетентності.Документ Особливості параметрів зовнішнього дихання у дітей з різними рівнями властивостей нервових процесів(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Нєворова, Людмила ВасилівнаДокумент Управління навчально-виховною та методичною роботою закладу спортивного спрямування(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Оздоровчі пріоритети фізичного виховання учнів у радянській школі повоєнних років(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Черній, Валентина ПетрівнаДокумент Особливості формування здорового способу життя у навчально-виховному середовищі сучасної школи(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Нєворова, Олена ВалеріївнаДокумент Діяльність "Шкіл сприяння здоров’ю" в Україні з формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз розвитку і діяльності Шкіл сприяння здоров’ю в Україні на прикладі навчальних закладів Запоріжжя, Харкова, Кривого Рогу. Розкрито головні напрями роботи з формування у школярів здорового способу життя в навчально-виховній діяльності Шкіл сприяння здоров’ю та показано ефективність створення в зазначених освітніх закладах системи роботи зі збереження та зміцнення здоров’я учнів.Документ Формування валеологічних знань як важливий фактор профілактики шкідливих звичок у учнів загальноосвітніх шкіл(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті проведено аналіз стану проблеми формування валеологічних знань учнів як важливого фактору профілактики їх шкідливих звичок у процесі занять фізичною культурою.Документ Формування у молодших школярів стійкої мотивації на здоровий спосіб життя у процесі реалізації програми інтегрованого предмета «Основи здоров’я»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз програмно-методичного забезпечення інтегрованого предмета «Основи здоров’я» у початковій школі та вивчено можливості для здобуття молодшими школярами знань та розвитку навичок, які сприятимуть формуванню стійкої мотивації до здорового способу життя.Документ Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін до формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Скороход, Тетяна Володимирівна(uk) Підготовка майбутніх учителів у вихованні здорового способу життя учнів є нагальною проблемою. На сучасному етапі завдання щодо формування уявлення про здоровий спосіб життя школою практично не розв’язані, що насамперед пояснюється недостатньою підготовленістю вчителя до такої роботи. Пропонуються рекомендації стосовно виховання здорового способу життя у школярів в процесі вивчення природничих дисциплін.Документ The youth’s health-saving culture development as a pressing issue of modernity in educators’ training process(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Rudenko, Tetyana; Skorokhod, Volodymyr; Руденко, Тетяна Володимирівна; Скороход, Володимир Михайлович(UA) Розглядається рівень обізнаності одинадцятикласників і студентів першокурсників з проблем формування статевої культури і здорового способу життя, а також роль освіти у статевому вихованні молоді і підготовці її до сімейного життя.