Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Оздоровчі пріоритети фізичного виховання учнів у радянській школі повоєнних років(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Черній, Валентина ПетрівнаДокумент Діяльність "Шкіл сприяння здоров’ю" в Україні з формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз розвитку і діяльності Шкіл сприяння здоров’ю в Україні на прикладі навчальних закладів Запоріжжя, Харкова, Кривого Рогу. Розкрито головні напрями роботи з формування у школярів здорового способу життя в навчально-виховній діяльності Шкіл сприяння здоров’ю та показано ефективність створення в зазначених освітніх закладах системи роботи зі збереження та зміцнення здоров’я учнів.Документ Формування у молодших школярів стійкої мотивації на здоровий спосіб життя у процесі реалізації програми інтегрованого предмета «Основи здоров’я»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз програмно-методичного забезпечення інтегрованого предмета «Основи здоров’я» у початковій школі та вивчено можливості для здобуття молодшими школярами знань та розвитку навичок, які сприятимуть формуванню стійкої мотивації до здорового способу життя.Документ Проблема формування здорового способу життя молодших школярів у наукових пошуках 70-80-х рр. ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті досліджено стан проблеми формування здорового способу життя молодших школярів у 70-80 рр. ХХ ст. Виявлені досягнення і недоліки у формуванні здорового способу життя учнів початкової школи у вказаний період.Документ Гігієнічне навчання й виховання учнів у досвіді роботи Павлиської середньої школи (50-70 рр. ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті розкриваються ефективні напрями гігієнічного навчання й виховання учнів у досвіді роботи Павлиської середньої школи (50-7- рр. ХХ ст.)