Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивні технології формування екологічної компетентності студентів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Логвінова, Ярослава Олексіївна; Логвинова, Ярослава Алексеевна; Logvinova, Yaroslava Oleksiyivna
    (ua) Стаття присвячена аналізу педагогічних можливостей інтерактивних технологій для формування екологічної компетентності студентів. Екологічно компетентна особистість має високий рівень екологічних знань, розвинене екологічне мислення, у своїй поведінці керується пріоритетністю екологічних цінностей, розглядає свою професію як дієвий засіб покращення стану навколишнього середовища та вирішення екологічних проблем. Обґрунтовано тлумачення понять «активність», «інтерактивні технології навчання» та «інтерактивне навчання». Розкрито значення використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Наведено приклади застосування інтерактивних методів і технологій навчання під час вивчення дисципліни «Гігієна та основи екології». З’ясовано, що використання інтерактивних методів і технологій дозволяє інтенсифікувати засвоєння і творче застосування теоретичного матеріалу; дає можливість змоделювати особистістю життєві екологічних ситуації; залучити студентів до вирішення екологічних проблем, прийняття ними природовідповідальних рішень, набуття досвіду екологічної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування екологічної компетентності майбутнього викладача біології
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Логвінова, Ярослава Олексіївна
    У статті розглядається екологічна компетентність як шлях вирішення екологічних негараздів та досягнення гармонії у системі "суспільство - природа". На основі узагальнення наукових джерел розкриваються особливості і змістове наповнення поняття "екологічна компетентність". Наводяться принципи процесу ефективного формування екологічної компетентності майбутнього викладача біолоігї. З’ясовано взаємозв’язок понять "екологічна культура" та "екологічна компетентність".