Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Вплив експериментальної програми фізичної підготовки на фізичну підготовленість юних бійців-багатоборців 6-8 років
    (2018) Бур’яноватий, Олександр Миколайович
    (ua) Мета: дослідити динаміку фізичної підготовленості юних бійцівбагатоборців 6-8 років через зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік фізичної. Завданням дослідження було проаналізувати ефективність впливу занять, і виявити позитивну, або ж негативну тенденцію змін динаміки. Результати: установлено, що ефективність запропонованої структури та змісту фізичної підготовки на першому та другому році тренувань військовоспортивним багатоборством виявила позитивні результати (р ≤ 0,05) після формувального експерименту. Висновки: зміщення акцентів з технікотактичної підготовки у бік загальної фізичної виявляють позитивну динаміку 316 змін у показниках фізичної підготовленості юних бійців-багатоборців 6-8 роківу групах початкової підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення надійності побудови системи підготовки юних бійців-багатоборців 6-8 років у групі початкової підготовки
    (2016) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Buryanovatiy, O. M.
    (ua) В ході дослідження була проаналізована ефективність впливу занять акробатичної спрямованості, на розвиток рухових якостей юних бійців-багатоборців 6-8 років, що займаються військово-спортивним багатоборством у групах початкової підготовки. Також, була виявлена позитивна тенденція змін динаміки рівнів прояву рухових якостей у експериментальної групи. Установлено, що після виконання експериментальної тренувальної програми відчутні зміни спостерігалися за більшістю показників (Р≤0,05). Незначний приріст даних та певна рівність у деяких показниках (Р≥0,05), свідчить про слабі акценти щодо цього напрямку тренування в обох досліджуваних групах. Висновки: зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік загальної фізичної та акробатичної виявляють позитивну динаміку змін рівнів прояву рухових якостей у юних бійців-багатоборців 6-8 років, що займаються військово-спортивним багатоборством у групах початкової підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток силових здібностей у військово-спортивному багатоборстві на етапі початкової підготовки
    (2019) Бур’яноватий, Олександр Миколайович
    (ua) Проведене дослідження дозволило обґрунтувати та довести ефективність використання експери-ментального комплексу вправ в якості засобу допоміжної фізичноїпідготовки у юних бійців-багатоборців 6-8 років на першому та другому роках початкової підготовки длястворення фундаменту рухового потенці-алу щодо опанування в майбутньому технікою військово-спортивного багатоборства «всестильового бою». Використання вправ з акцентом на розвиток силових здібностей напершому та другому році навчання спри-яло вірогідному покращенню показників загальної фізичної підготовленості юних бійців-багатоборців екс-периментальної групи. Мета дослідження – науково обґрунтувати розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки, для забезпечення всебіч-ного фізичного розвитку та створення фундаменту для засвоєння техніки «всестильового бою». Для вирішення поставлених у роботі завдань використовувалися такі методи: аналіз спеціальної науково методичної літератури, документальних матеріалів; педагогічні методи: педагогічні спостереження; педаго-гічний експеримент; педагогічне тестування; методи математичноїстатистики. Результати:дані, отримані в ході досліджень, показали ефективність розробленого експериментального комплексу у зв’язку з тим, що: - визначено вірогідно (р≤0,05) вищий рівень приросту результатів в експериментальній групі, порівняно із контрольною за показниками фізичної підготовленості: стрибоку довжину з місця – на 8,0%, вис на зі-гнутих руках – 20,8%, згинання та розгинання рук в упорі лежачина підлозі – 5,4%, піднімання тулубу за 1 хв. в сід – 12,5%. Висновки: уперше експериментально доведено ефективність застосування комплексу тренувальних вправ, що акцентовано впливають на розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займа-ються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки; доповнено дані про особливос-ті фізичної підготовленості, використання засобів і методів фізичної підготовки юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки. Практична значущість отриманих результатів полягає у розробленні та впровадженні в тренувальний процес юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством, програми фізич-ної підготовки з використанням різних засобів залежно від мети,завдань і спрямованості етапу початкової підготовки. Результати дослідження впроваджено у навчально-тренувальний процес відокремленого підроз-ділу ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» у Кіровоградській області м. Олек-сандрія та ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» м. Харків: розділ – методика початкової підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив занять спеціальної акробатичної спрямованності на функціональний рівень прояву серцево-судиної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років у групі початкової підготовки
    (2015) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Воропай, Сергій Миколайович; Burjanovatij, O. M.; Voropay, S. M.
    (ua) Мета: дослідити вплив вестибулярних реакцій на функціональний рівень прояву серцево-судинної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років через зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік загальної фізичної та акробатичної. Завданням дослідження було довести ефективність впливу занять, які спрямовані на спеціальну акробатичну підготовку, на функціональний рівень прояву серцево-судинної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років, що займаються військово-спортивним багатоборством у групах початкової підготовки. Результати: установлено, що після виконання експериментальної тренувальної програми найбільш відчутні зміни спостерігалися за показником ЧСС (19.5%), вестибулярної ілюзії проти обертання (ВІП) (21.1%); менш помітні зміни за показником АТ (діастала-5% і систола-5% відповідно). Після виконання традиційної програми відповідно ЧСС (19.1%), ВІП (1.5%), АТ (діастала-5% і систола-5.5%). Висновки: зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік загальної фізичної та акробатичної покращує функціональний рівень прояву серцево-судинної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз структури та змісту навчально-тренувального процесу у військово-спортивному багатоборстві
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Buryanovatyi, Oleksander Mykolayovych
    (ua) Проаналізовані сучасні тенденції розвитку військово-спортивного багатоборства, характеристика фізичної підготовки у сучасних єдиноборствах, вікові особливості фізичного розвитку юних спортсменів 6-8 років, особливості розвитку рухових якостей юних спортсменів 6-8 років, функціональні характеристики вестибулярного аналізатора у юних спортсменів, сучасні підходи до структури та змісту фізичної підготовки на етапі початкової підготовки у єдиноборствах. Аналіз науково-методичної літератури свідчить про наявність масиву знань щодо розвитку специфічних для військово-спортивного багатоборства здібностей, але ця інформація не узагальнена і не розроблена для дітей 6-8 років, й не зрозумілим для тренерів залишається поєднання засобів щодо розвитку загальних та спеціальних фізичних якостей, а також специфічних якостей протягом першого року навчання та в окремому заняті з військово-спортивного багатоборства.
  • Ескіз
    Документ
    Формування рухових якостей у студентів і курсу неспеціальних факультетів, що займаються у відділенні військово-спортивного багатоборства у групі початкової підготовки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Ковальова, Юлія Анатоліївна; Бурьяноватый, Александр Николаевич; Ковалева, Юлия Анатолиевна; Buryanovatyi, Oleksander Mykolajovych; Koval’ova, Uliya Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто педагогічну проблему процесу формування рухових якостей у студентів І курсу неспеціальних факультетів під час занять військово-спортивним багатоборством у групі початкової підготовки. Проаналізовано стан проблеми координаційних здібностей; поняття «рухова координація» та її структурних компонентів в підготовці студентів.