Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    До питання розроблення концепції освітньої діяльності з підвищення кваліфікації тренерів та інших фахівців у сфері фізичної культури і спорту
    (2021) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна
    У збірник вміщено матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько-теоретичні контексти та педагогічна практика», що присвячена найбільш важливим аспектам неперервної освіти; шляхам формування духовно-ціннісної сфери особистості; проблемам безпеки в сучасному світі, міжнародним відносинам в контексті сталого розвитку; перспективам розвитку вищої освіти та освіти дорослих, напрямкам становлення методологічної культури та професійних компетентностей вчителя Нової української школи. Також представлений досвід закладів вищої, середньої та дошкільної освіти щодо напрямків неперервної освіти для сталого розвитку, презентовано кращі практики упровадження її складових – громадянської, екологічної освіти; здоров’язберігаючих освітніх технологій. Рекомендовано для науково-педагогічних та педагогічних працівників вищої і післядипломної освіти, керівників закладів середньої та дошкільної освіти, працівників методичних служб, вихователів, вчителів, докторантів, аспірантів, студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» за допомогою портфоліо
    (2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) У статті представлено результати дослідження практики організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». У ході дослідження була здійснена спроба експериментально перевірити ефективність методу портфоліо під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». Визначено види самостійної роботи, систематизовано процес організації навчально-пізнавальної діяльності студентів з предмету. Розроблена методика допомогла проаналізувати динаміку засвоєння професійних компетентностей. Результати дослідження дозволили встановити, що в експериментальних групах підвищилась якість виконання самостійної роботи, що свідчить про ефективність запровадженої методики. Ключові слова:
  • Ескіз
    Документ
    Досвід зарубіжних країн щодо практики формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту
    (2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) Розглядається питання формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Основна увага приділена досвіду зарубіжних країн. Теоретично обґрунтовано стратегічні напрямки розв’язання проблеми покращення якості освіти у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Представлено моделі, програми фахової підготовки вчителів фізичної культури і тренерів, що сприятимуть їхньому соціальному зростанню.