Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті розглянуто сучасні тенденції формування соціальної компетентності у фаховій підготовці майбутніх вчителів фізичного виховання та тренерів зі спорту у вищій освіті. Виділено основні напрями, особливості формування соціальної компетентності у науковій літературі. Досліджено наукові підходи закордонних та вітчизняних учених щодо визначення поняття «соціальна компетентність». Представлено погляди сучасних науковців та практиків щодо вирішення актуальної проблеми формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту.Документ Сучасні аспекти формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У тезах розглядається проблема формування соціальної компетентності у майбутніх вчителів фізичної культури та тренерів в умовах вищого навчального закладу.Документ Досвід зарубіжних країн щодо практики формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Розглядається питання формування соціальної компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Основна увага приділена досвіду зарубіжних країн. Теоретично обґрунтовано стратегічні напрямки розв’язання проблеми покращення якості освіти у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Представлено моделі, програми фахової підготовки вчителів фізичної культури і тренерів, що сприятимуть їхньому соціальному зростанню.Документ Актуальні проблеми формування соціальної компетентності у фахівців фізичного виховання і спорту та підходи до їх вирішення(2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) В тезах розглядається питання формування соціальної компетентності у майбутніх спеціалістів фізичного вихованняі і спорту. Основна увага приділена проблемі організації науково-педагогічного дослідження даного питання.