Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Основні аспекти редагування текстів офіційно-ділового стилю на заняттях з дисципліни «українська мова (за професійним спрямуванням)»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Ліштаба, Тетяна Василівна; Лиштаба, Татьяна Васильевна; Lishtaba, Tetiana Vasylivna(uk) У статті проаналізовано специфіку редагування текстів професійної документації студентами нефілологічних факультетів ВНЗ на заняттях з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» та запропоновано методику такого редагування. Розглянуто правила літературного слововживання та типові стилістичні порушення в текстах офіційно-ділового стилю.Документ Формування вмінь і навичок з актуальних видів професійної мовленнєвої діяльності(КОД, 2019) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, Tatiana(uk) У статті проаналізовано закономірність викладання курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» як дисципліни гуманітарного циклу студентам нефілологічних факультетів. Запропоновано систему методів і завдань, яка сприятиме формуванню професійного мовлення студентів на граматичному, лексичному, стилістичному рівнях; закріпленню набутих знань, виробленню найважливіших умінь, що складають основу мовленнєвої компетенції майбутнього фахівця.Документ Особливості підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів(КОД, 2019) Божко, Наталія Василівна; Bozhko, Natalia(uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови – безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці –до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.Документ Сутність та зміст підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів(КОД, 2018) Божко, Наталія Василівна; Божко, Наталья Васильевна; Bozhko, Natalia(uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови — безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці — до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.Документ Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до білінгвального навчання молодших школярів як методична проблема(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Смірнова, Ліна Леонідівна(uk) В статті здійснено загальний аналіз проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до білінгвального навчання. Визначено основи білінгвальної освіти та умови їхньої реалізації майбутніми фахівцями.Документ Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Смірнова, Ліна Леонідівна(uk) В статті проаналізовано сучасні концепції професійної підготовки вчителя іноземної мови, які мають вирішальне значення у формуванні соціокультурної компетентності фахівця, визначено напрямки розвитку сучасної української професійної освіти.