Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Основні аспекти редагування текстів офіційно-ділового стилю на заняттях з дисципліни «українська мова (за професійним спрямуванням)»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Ліштаба, Тетяна Василівна; Лиштаба, Татьяна Васильевна; Lishtaba, Tetiana Vasylivna
    (uk) У статті проаналізовано специфіку редагування текстів професійної документації студентами нефілологічних факультетів ВНЗ на заняттях з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» та запропоновано методику такого редагування. Розглянуто правила літературного слововживання та типові стилістичні порушення в текстах офіційно-ділового стилю.
  • Ескіз
    Документ
    Формування вмінь і навичок з актуальних видів професійної мовленнєвої діяльності
    (КОД, 2019) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, Tatiana
    (uk) У статті проаналізовано закономірність викладання курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» як дисципліни гуманітарного циклу студентам нефілологічних факультетів. Запропоновано систему методів і завдань, яка сприятиме формуванню професійного мовлення студентів на граматичному, лексичному, стилістичному рівнях; закріпленню набутих знань, виробленню найважливіших умінь, що складають основу мовленнєвої компетенції майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів
    (КОД, 2019) Божко, Наталія Василівна; Bozhko, Natalia
    (uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови – безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці –до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та зміст підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів
    (КОД, 2018) Божко, Наталія Василівна; Божко, Наталья Васильевна; Bozhko, Natalia
    (uk) Стаття присвячена вивченню особливостей підготовки майбутніх вчителів іноземної мови — безпосередніх організаторів розумової діяльності на уроці — до формування ефективної розумової діяльності учня. У статті також йдеться про систематичне спостереження вчителя на заняттях з іноземної мови. Такі поняття як професійно-педагогічна підготовка, моральні погляди, професійне самовиховання, спостереження, контроль результатів роботи учнів на уроках детально описуються та аналізуються. У статті розглядаються шляхи, які ведуть до досягнення успіху в навчанні та професійного підходу до викладання іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до білінгвального навчання молодших школярів як методична проблема
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Смірнова, Ліна Леонідівна
    (uk) В статті здійснено загальний аналіз проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до білінгвального навчання. Визначено основи білінгвальної освіти та умови їхньої реалізації майбутніми фахівцями.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні основи формування соціокультурної компетентності сучасного вчителя іноземної мови
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Смірнова, Ліна Леонідівна
    (uk) В статті проаналізовано сучасні концепції професійної підготовки вчителя іноземної мови, які мають вирішальне значення у формуванні соціокультурної компетентності фахівця, визначено напрямки розвитку сучасної української професійної освіти.