Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості лінгвістичної підготовки за фаховим сприяттям в системі медичної освіти
    (КОД, 2018) Патлата, Ганна; Patlata, Ganna; Ріжняк, Оксана Леонідівна; Rizhnyak, Oksana
    (uk) У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів навчання при викладанні дисциплін лінгвістичного циклу в медичних вишах, а саме: різні види інтеграції, використання інформаційно-комп’ютерних технологій в лінгвістичних курсах, впровадження рейтингового оцінювання лінгвістичних досягнень студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інноваційної методики в курсі «Теоретична граматика української мови»
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Демешко, Інна Миколаївна; Демешко, Инна Николаевна; Demeshkо, Іnnа
    (ua) У статті висвітлено проблеми науково-методичного забезпечення інноваційних процесів у викладанні курсу «Теоретична граматика української мови», розглянуто можливості й перспективи використання проблемно-пошукового, дослідницького, проектного методів при вивченні теоретичного курсу для магістрів. Установлено особливості використання інноваційних процесів і технологій у викладанні курсу «Теоретична граматика української мови» для магістрів філологічних факультетів ВНЗ. Визначено методи, прийоми й засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності магістрів, що створюють сприятливі умови для розвитку навчально-пізнавального інтересу, формування мотивів і мотивації навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ріжняк, Оксана Леонідівна
    (uk) У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів навчання при викладанні дисциплін лінгвістичного циклу в юридичних вишах, а саме: різні види інтеграції, використання інформаційно-комп’ютерних технологій в лінгвістичних курсах, впровадження рейтингового оцінювання лінгвістичних досягнет студентів.