Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Педагогічні умови формування підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Божко, Наталія Василівна(uk) The formation of future foreign language teachers’ skills concerning the work of the development of pupils’ mental abilities is investigated in this article. The theoretical and practical pre-conditions of research of these abilities are analyzed.Документ Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: інноваційний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті розглянуто кілька шляхів організації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у процесі інноваційності сучасної освіти.Документ Використання інформаційно-комп’ютерних технологій як інноваційного методу в навчанні іноземних мов(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рожкова, Наталя Василівна(uk) У статті йдеться про впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес вищої школи. Модернізація та інформаційно-технологічний прогрес суспільства зумовили використання інформаційно-комп’ютерних технологій у процесі вивчення іноземної мови. У статті робиться спроба довести плідність та ефективність такого використання.Документ Фахова підготовка сучасного вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Божко, Наталія Василівна(uk) У статті розглянуто формування умінь і навичок майбутніх вчителів іноземної мови до роботи з розвитку розумової діяльності учнів, проаналізовано теоретичні та практичні передумови дослідження розумової діяльності особистості.Документ Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Божко, Наталія Василівна(uk) У статті розглядаються умови підготовки майбутнього вчителя іноземних мов, які сприяють організації розумової діяльності. Наведено результати наукових спостережень підготовки майбутніх учителів іноземних мов.