Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативні стратегії та тактики у навчанні діалогічного мовлення
    (КОД, 2019) Апалат, Ганна Павлівна; Apalat, Hanna; Максимова, Ольга; Maksymova, Olha
    (uk) Стаття присвячена проблемі навчання діалогічного мовлення в старшій школі. У статті проаналізовано монологічний та діалогічний типи мовлення, роль вербально-зорових опор і пропонується застосування опорних схем використання комунікативних стратегій і тактик у навчанні діалогічного мовлення. У статті продемонстровано систему вправ для розвитку навичок мовлення учнів старшої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Methods of studying english grammar material for middle and higher classes pupils of secondary schools: taking into account the communicative approach
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Zhukova, Oleksndra Mykolaivna; Жукова, Олександра Миколаївна; Жукова, Александра Николаевна
    (uk) В статті ми пропонуємо граматичні вправи, завдання, тести з англійської мови, які допоможуть учням вивчити мову швидше, отримати вищу освіту на Батьківщині чи закордоном. Вправи засновані на комунікативному підході. Граматичні теми, які розглядаються у статті, наприклад: «Теперішній Тривалий Час», «Теперішній Неозначений Час», «Артикль».
  • Ескіз
    Документ
    Поезія Ліни Костенко «Лідія койдула на чужині»: необароковий дискурс
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Таран, Олег Іванович; Сусол, Лілія Олександрівна; Taran, Oleg; Susol, Liliya
    (uk) У статті розглядається творчість Ліни Костенко в контексті семіосфери необароко. Ліна Костенко окреслює самою своєю творчою присутністю специфіку національної української ідентичності. Прагнення зберегти власний внутрішній простір поєднує художній світ Ліни Костенко з представниками українського бароко І. Вишенським, М. Смотрицьким, Г. Сковородою та іншими. Один з важливих чинників барокової культури – драматизм буття людини, народу близькій творчості Ліни Костенко. Особливо гостро він проявляється, коли поетеса осмислює долю народів, що зазнали імперських утисків, зокрема, вірменського та естонського. У статті дослідницьким матеріалом, що ілюструє перегук культур, спільність національних проблем народів постає поезія «Лідія Койдула на чужині». Естонська поетеса середини ХІХ ст. була активним чинником національного пробудження. Ситуація саможертовності, відданості власному народові стала суголосною духовним й устремлінням Ліни Костенко. Знаковими образами поезії постають: море, самотність, чесність, внутрішня краса, зовнішня (побутова) непривабливість, птах, зламані крила, кораблі, вранішня зірка тощо. Їхня інтерпретація здійснюється в контексті необарокового дискурсу.
  • Ескіз
    Документ
    Міжособистісне спілкування в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності учнів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Божко, Наталія Василівна
    (UA) У статті обґрунтовується поняття міжособистісного спілкування. Виокремлено особливий тип комунікації – позиційне спілкування. Доведено, що індивідуальний стиль педагогічного спілкування визначається сукупністю індивідуально-типологічних особливостей соціально-психологічної взаємодії конкретного педагога із вихованцем.