Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Identity Drama: Anti-And Postcolonial Discourse(2021) Лаврусенко, Марія Іванівна; Буряк, Олена Федорівна; Гольник, Оксана Олександрівна; Цепа, Олександра Володимирівна; Вечірко, Оксана Леонідівна; Lavrusenko, Mariia; Buriak, Olena; Holnyk, Oksana; Tsepa, Oleksandra; Vechirko, Oksana(en) The article highlights the artistic specifics of the anti- and postcolonial discourse of the stories "Lullaby" by the American writer of Indian origin Leslie Marmon Silko and "Thunderstorms over Turovets" by the Ukrainian novelist VolodymyrDanylenko. Through the prism of the conflict "globalized world - ecumenical world" the peculiarities of the embodiment of the drama of national self-awareness are considered.Документ Практика монографічного портретування Є. Маланюка: парадигма(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Гольник, Оксана Олександрівна; Гольник, Оксана Александровна; Holnyk, Oksana Oleksandrivna(ua) У статті розглянуто базові принципи літературознавчої практики Є. Маланюка, які простежуються у його монографічних літературних портретах письменників. З’ясовано, що в прицілі авторської уваги був стиль митця. Він став індикатором ментальності і внутрішньої культури письменника. Зміни, які відбувалися зі стилем, мали глибинні витоки. Щоб з’ясувати їх характер і причини, Є. Маланюк звертався до життєпису митця. У праці доведено, що біографічний метод був допоміжним методом, котрий допомагав літературознавцеві зрозуміти витоки зрушень у письменницькій манері. У цьому контексті розглянуто концептуальні складові літературознавчого підходу Є. Маланюка – конфлікт «митець і доба», трагічність, літературний і життєвий чин.Документ Художня сугестія «релігійної сварки» у прозі й публіцистиці Марка Твена та Івана Нечуя-Левицького(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Долгушева, Ольга Валеріївна(uk) У статті розглядається художня презентація «релігійної сварки» в прозових й публіцистичних творах Марка Твена та І.С.Нечуй-Левицького. Автором робиться спроба імагологічного витлумачення такого типу конфлікту та окреслення його національної оригінальності та самобутності. Висновок про типологічну подібність / відмінність художньої сугестії релігійної ворожнечі в обох письменників робиться з опертям на комічні прояви у її змалюванні.Документ Художня концепція сусідської сварки у творах Марка Твена та І. Нечуй-Левицького(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Долгушева, Ольга Валеріївна(uk) Стаття присвячена розкриттю шляхів художньої презентації сусідської сварки в прозових творах Марка Твена та І.С.Нечуй-Левицького. Автором робиться висновок про національну самобутність комічного та типологічну подібність (а відтак і відмінність) малюнку сусідської ворожнечі в обох письменників.