Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія традиційних та інноваційних технологій викладання сучасної української мови студентам в умовах кредитно-модульної системи навчання
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ліштаба, Тетяна Василівна
    (uk) У статті досліджуються особливості використання інноваційних технологій у викладанні сучасної української мови студентам факультету іноземних мов, їхня взаємодія з традиційними методами навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Самостійна робота з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів історичного фаху
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Громко, Тетяна Василівна; Громко, Татьяна Васильевна; Hromko, Tatyana Vasulivna
    (ua)Стаття присвячується самостійній роботі студентів з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» як важливій формі організації навчального процесу, що посідає чільне місце у формуванні й розвитку фахових лінгвістичних компетентностей гуманітарних галузей, зокрема й історичної. Запропоновано ряд завдань, які базуються на фахових текстах, зокрема різновидів наукового стилю історичного спрямування. При цьому особлива роль у доборі текстів вбачається в активізації регіонального компонента текстів для самостійного опрацювання, оскільки вони спонукають до самостійної пізнавальної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Defining writing ability: models of writing and cognitive behaviour
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Livytska, Inna; Лівицька, Інна Адамівна
    (uk) У статті узагальнено сучасні підходи до визначення процесу писемного мовлення іноземною мовою та подано аналіз трьох основних моделей (лінійної, циклічної та альтернативної) за видами когнітивної діяльності. Обґрунтовано циклічність (рекурсивність) писемного процесу та його залежність від рівня лінгвістичної компетенції, мета-когнітивного знання та соціально-педагогічного оточення студента. Охарактеризовано основні відмінності та типи передачі знання ( переказування знання або трансформація) через дослідження процесу писемного мовлення у носіїв англійської мови та тих, хто вивчає мову як другу чи іноземну.