Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
5 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Практика монографічного портретування Є. Маланюка: парадигма(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Гольник, Оксана Олександрівна; Гольник, Оксана Александровна; Holnyk, Oksana Oleksandrivna(ua) У статті розглянуто базові принципи літературознавчої практики Є. Маланюка, які простежуються у його монографічних літературних портретах письменників. З’ясовано, що в прицілі авторської уваги був стиль митця. Він став індикатором ментальності і внутрішньої культури письменника. Зміни, які відбувалися зі стилем, мали глибинні витоки. Щоб з’ясувати їх характер і причини, Є. Маланюк звертався до життєпису митця. У праці доведено, що біографічний метод був допоміжним методом, котрий допомагав літературознавцеві зрозуміти витоки зрушень у письменницькій манері. У цьому контексті розглянуто концептуальні складові літературознавчого підходу Є. Маланюка – конфлікт «митець і доба», трагічність, літературний і життєвий чин.Документ На “Базарі” загальнолюдських цінностей (особливості поетики конфлікту драми В. Винниченка “Базар”)(2001) Михида, Сергій ПавловичДокумент Художня сугестія «релігійної сварки» у прозі й публіцистиці Марка Твена та Івана Нечуя-Левицького(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Долгушева, Ольга Валеріївна(uk) У статті розглядається художня презентація «релігійної сварки» в прозових й публіцистичних творах Марка Твена та І.С.Нечуй-Левицького. Автором робиться спроба імагологічного витлумачення такого типу конфлікту та окреслення його національної оригінальності та самобутності. Висновок про типологічну подібність / відмінність художньої сугестії релігійної ворожнечі в обох письменників робиться з опертям на комічні прояви у її змалюванні.Документ Художня концепція сусідської сварки у творах Марка Твена та І. Нечуй-Левицького(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Долгушева, Ольга Валеріївна(uk) Стаття присвячена розкриттю шляхів художньої презентації сусідської сварки в прозових творах Марка Твена та І.С.Нечуй-Левицького. Автором робиться висновок про національну самобутність комічного та типологічну подібність (а відтак і відмінність) малюнку сусідської ворожнечі в обох письменників.Документ Повість-феєрія Докії Гуменної "Епізод з життя Європи Критської": жанрово-стильва специфіка(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лаврусенко, Марія ІванівнаУ статті досліджується тематика, проблематика, сюжетно-композиційна побудова повісті-феєрії Д. Гуменної "Епізод з життя Європи Критської", розглядаються особливості змалювання образів персонажів та мови твору.