Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Мовні ігри на уроках англійської мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто роль гри як однієї з активних форм вироблення вміння спілкуватися іноземною мовою, обґрунтовано важливість гри для пожвавлення уроку, для досягнення природності в навчальному спілкуванні мовою, яку вивчають; для полегшення процесу засвоєння мовного матеріалу, вироблення зацікавленості до навчальної праці.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови засобами гри
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (uk) У статті розглянуто особливості організації діяльності учнів, яку активізують засобами гри на уроках німецької мови; обґрунтовано, що гра є важливим компонентом уроку, одним з ефективних засобів навчання іноземної мови й створення атмосфери мовного спілкування на уроці, а також зняття напруження та сприяння пізнавальної активності учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Грані слова – грані художнього світу аналітичні студії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Марко, Василь Петрович; Marko, Vasyl
    (uk) В аналітичних студіях розглядаються поема П. Тичини «Похорон друга», поезії М. Рильського «Черемшина після дощу» та М. Вінграновського «Сеньйорито акаціє, добрий вечір», роман П. Загребельного «Юлія, або Запрошення до самовбивства» з погляду концептуально-стильових тенденцій та особливостей їхнього художнього світу. Аналізується основний пафос поетичних творів, способи розкриття внутрішнього світу ліричного героя, його духовний досвід. Простежуються художні пошуки П. Загребельного на прикладі романів, поєднання у них різних жанрових ознак.