Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Мовленнєвий імідж тренера(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, T.(ua) У статті висвітлено сутність іміджу з позицій лінгвістики на основі аналітичного огляду релевантних за тематикою наукових праць. Зауважено, що мовні ресурси відіграють важливу роль у процесі формування іміджу. Наголошено, що імідж тренера багато в чому залежить від його вкладу в підготовку видатних спортсменів, команд, розвиток теорії і методики спорту, його кваліфікації та авторитету. Зазначено, що важливою особливістю іміджу в спорті є вербалізація, яка виявляється через спортивний сленг у різноманітних формах. Доведено, що масштаби вербалізації при формуванні іміджу спортсмена залежать від рівня агресивності виду спорту. Окреслено, що тренерська діяльність – це процес безперервної взаємодії тренера та спортсмена. Вони разом працюють для досягнення поставленого результату. Важливим чинником їхньої ефективної взаємодії є комунікативна майстерність тренера.Документ Основні аспекти редагування текстів офіційно-ділового стилю на заняттях з дисципліни «українська мова (за професійним спрямуванням)»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, T.(uk) У статті проаналізовано специфіку редагування текстів професійної документації студентами нефілологічних факультетів ВНЗ на заняттях з дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» та запропоновано методику такого редагування. Розглянуто правила літературного слововживання та типові стилістичні порушення в текстах офіційно-ділового стилю.Документ Формування вмінь і навичок з актуальних видів професійної мовленнєвої діяльності(КОД, 2019) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, T.(uk) У статті проаналізовано закономірність викладання курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» як дисципліни гуманітарного циклу студентам нефілологічних факультетів. Запропоновано систему методів і завдань, яка сприятиме формуванню професійного мовлення студентів на граматичному, лексичному, стилістичному рівнях; закріпленню набутих знань, виробленню найважливіших умінь, що складають основу мовленнєвої компетенції майбутнього фахівця.Документ Односкладні речення в щоденниковому дискурсі Володимира Винниченка(2020) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, T.; Havaza, N.(uk) У статті проаналізовано односкладні речення в «Щоденнику» Володимира Винниченка, які засвідчують своєрідність їх використання для вираження позицій, поглядів, настанов автора. Визначено функції вживаних синтаксичних конструкцій. Зазначено, що розглянуті типи односкладних структур, функціонуючи в тексті, збагачують його стилістичні можливості, створюють виразні напружені контексти, містять глибокий значеннєвий та емоційний потенціал.Документ Мовленнєва культура – важлива складова успішної професійної діяльності сучасного фахівця(КОД, 2018) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, T.(uk) Однією з важливих складових іміджу компетентного спеціаліста є культура мовлення загалом і культура професійного мовлення зокрема. Сьогодні, в епоху загальної інформатизації суспільства, украй важливо не тільки бути добре обізнаним у вузькій спеціальній сфері, а й уміти правильно формулювати думку, представляти її. Часто брак мовленнєвої практики стає на заваді вирішенню різноманітних робочих питань. Уміння створювати грамотні фахові тексти, проводити переговори, переконувати співрозмовника є запорукою успішної професійної діяльності. Саме таким потребам і відповідає зміст статті, метою якої є розглянути питання розвитку культури мовлення в студентів немовних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів як складової професійної культури фахівців у процесі їх підготовки. У цьому зв’язку розкривається коло питань, які відносяться до культури мовлення, зокрема дослідження академічного мовлення. Надається аналіз наукових джерел, присвячених методичним пошукам ефективних шляхів підвищення рівня культури мовлення майбутніх фахівців. Пропонуються завдання для розвитку мовленнєвих умінь і навичок. Підкреслюється головна роль сучасного викладача — допомогти студентові оволодіти культурою мовлення, скоректувати його кроки на шляху пізнання норм мовленнєвого спілкування.Документ Формування комунікативної компетентності майбутнього філолога в умовах ВНЗ(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, T.(ua) Важливими питаннями навчальної діяльності магістрантів у процесі формування їхньої комунікативної компетентності є засвоєння майбутніми філологами термінологічного словника мовної, мовленнєвої комунікації, вивчення дефініцій комунікативних понять, висвітлення теоретичних засад комунікації, формування практичних комунікативних умінь і навичок. У статті обґрунтовано доцільність спрямувати навчальну діяльність студентів у комунікативно компетентнісному руслі; розкрито сутність основних комунікативних термінів, які є базовими в процесі формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя, – комунікація, мовна комунікація, інформація.
