Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Pedagogical views of V. Sukhomlyns’kyi and the development of creative personality of students in the educational process of xxi century
    (КОД, 2018) Кричун, Людмила Петрівна; Krychun, Liudmyla Petrivna; Габелко, Олена Миколаївна; Habelko, Olena Mykolayivna
    (uk) У науковій публікації розглядаються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на розвиток творчої особистості школяра крізь призму формування мовленнєвої компетентності учня ХХІ століття. Авторами запропоновано три моделі-підходи до розвитку лінгвістичної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Ці підходи було виокремлено з роздумів В. О. Сухомлинського, опублікованих у різних виданнях, та трансформовано на сучасні освітні реалії. Досліджено й підтверджено думку про те, що лінгвістичні бачення вчителя та директора Павлиської середньої школи залишаються актуальними і в наш час, незважаючи на розвиток інформаційних технологій.
  • Ескіз
    Документ
    До проблем гуманізації в педагогічному процесі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Габелко, Олена Миколаївна; Габелко, Елена Николаевна; Habelko, Olena Mykolayivna
    (uk) У статті розглядаються основні принципи та цілі гуманізації в педагогічному процесі. У науковій літературі гуманізація освіти розглядається з психолого-педагогічної, філософської та соціологічної точки зору. Велика кількість наукових працівників бере участь у вивченні різних проблем теорії та практики гуманізації освіти, проблеми вдосконалення цього процесу привертає увагу багатьох дослідників.