Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137
Переглянути
3 результатів
Search Results
Документ Контроль технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу(Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Sobko, S.; Sobko, N.(ua) Аналіз нормативно-правових документів, Договору між Федерацією футболу України та Міністерством освіти і науки України щодо підтримки і розвитку шкільного футболу, вказує на необхідність використання комплексів контрольних тестів на уроках футболу, зокрема, у напрямку технічної підготовленості. Відсутність єдиних критеріїв щодо її оцінювання на уроках футболу сільських шкіл дозволила обрати спеціально підібрані тести (вкидання м’яча із-за голови, жонглювання, удари на точність), а також розроблені і адаптовані нами до використання у практичній діяльності (ведення м’яча, обвід з ударом у ворота). Проведене педагогічне тестування та отримані індивідуальні величини кожного досліджуваного, що оброблялись за допомогою методів математичної статистики, в результаті чого визначені середньогрупові показники технічної підготовленості учнів. Розроблені власні оціночні шкали, що дозволили визначити рівень технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу, який, в більшості випадків, знаходився в межах середнього рівня.Документ Мотивація до занять фітнесом у студентів вищого педагогічного навчального закладу(НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Mytsenko, Ye. V.(uk) Мета: виявити мотиви, що впливають на залучення студентів неспеціальних факультетів до занять фізичним вихованням в секційному відділенні фітнесу, визначити значимість кожного з таких мотивів. Матеріали і методи: мотиви, що обумовлюють схильність студентів до занять фізичним вихованням визначались за допомогою двох етапів анкетування, проведеного серед студентів першого та другого курсів неспеціальних факультетів Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка у кількості 64 осіб. Результати: представлена динаміка активності студентів в процесі занять фітнесом. Виявлено основні чинники, що мотивують, а також чинники що заважають студентам займатися в секції фітнесу. Представлені дані про рівень значимості кожного такого чинника. Висновки: виявлено, що три мотиви є основними в процесі прийому рішення про заняття фітнесом для 93% студентів, це - необхідність отримати залік, бажання покращити фізичну форму, поліпшити зовнішній вигляд. Зайнятість іншими навчальними дисциплінами або ж брак часу загалом є основним чинником, що заважає займатися фітнесом для 60% студентів.Документ Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій Вікторович(uk) Визначено актуальність професійного самовдосконалення, саморозвитку студента. Доведено важливість фізичного самовдосконалення у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Наведено етапи професійного становлення, самопізнання й самовизначення особистості. Розглянуто р івні пот реб фізичного самовдосконалення.