Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Контроль технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу
    (Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Sobko, S.; Sobko, N.
    (ua) Аналіз нормативно-правових документів, Договору між Федерацією футболу України та Міністерством освіти і науки України щодо підтримки і розвитку шкільного футболу, вказує на необхідність використання комплексів контрольних тестів на уроках футболу, зокрема, у напрямку технічної підготовленості. Відсутність єдиних критеріїв щодо її оцінювання на уроках футболу сільських шкіл дозволила обрати спеціально підібрані тести (вкидання м’яча із-за голови, жонглювання, удари на точність), а також розроблені і адаптовані нами до використання у практичній діяльності (ведення м’яча, обвід з ударом у ворота). Проведене педагогічне тестування та отримані індивідуальні величини кожного досліджуваного, що оброблялись за допомогою методів математичної статистики, в результаті чого визначені середньогрупові показники технічної підготовленості учнів. Розроблені власні оціночні шкали, що дозволили визначити рівень технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу, який, в більшості випадків, знаходився в межах середнього рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація до занять фітнесом у студентів вищого педагогічного навчального закладу
    (НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Mytsenko, Ye. V.
    (uk) Мета: виявити мотиви, що впливають на залучення студентів неспеціальних факультетів до занять фізичним вихованням в секційному відділенні фітнесу, визначити значимість кожного з таких мотивів. Матеріали і методи: мотиви, що обумовлюють схильність студентів до занять фізичним вихованням визначались за допомогою двох етапів анкетування, проведеного серед студентів першого та другого курсів неспеціальних факультетів Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка у кількості 64 осіб. Результати: представлена динаміка активності студентів в процесі занять фітнесом. Виявлено основні чинники, що мотивують, а також чинники що заважають студентам займатися в секції фітнесу. Представлені дані про рівень значимості кожного такого чинника. Висновки: виявлено, що три мотиви є основними в процесі прийому рішення про заняття фітнесом для 93% студентів, це - необхідність отримати залік, бажання покращити фізичну форму, поліпшити зовнішній вигляд. Зайнятість іншими навчальними дисциплінами або ж брак часу загалом є основним чинником, що заважає займатися фітнесом для 60% студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій Вікторович
    (uk) Визначено актуальність професійного самовдосконалення, саморозвитку студента. Доведено важливість фізичного самовдосконалення у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Наведено етапи професійного становлення, самопізнання й самовизначення особистості. Розглянуто р івні пот реб фізичного самовдосконалення.