Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137
Переглянути
Документ Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін до формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Скороход, Тетяна Володимирівна(uk) Підготовка майбутніх учителів у вихованні здорового способу життя учнів є нагальною проблемою. На сучасному етапі завдання щодо формування уявлення про здоровий спосіб життя школою практично не розв’язані, що насамперед пояснюється недостатньою підготовленістю вчителя до такої роботи. Пропонуються рекомендації стосовно виховання здорового способу життя у школярів в процесі вивчення природничих дисциплін.Документ Ефективність тренувального навантаження з орієнтацією на розвиток швидкісно-силових якостей(2008) Миценко, Євген Вікторович(uk) В статті розглядається питання спортивного відбору юних легкоатлетів 9-11 років на початковому етапі. Увагу приділено проблемі ранньої спеціалізації легкоатлетів на роботу швидкісного характеру або на витривалість. Описується комплекс показників, що характеризують ступінь обдарованості спортсмена та кореляція кожного з цих показників із спортивним результатом.Документ Фізичні ігри і забави у народному побуті в період Київської Русі як засіб фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Арапов, Олег Віталійович(uk) В статі автором розкривається місце фізичної гри та забави в сфері людської діяльності, а саме: під час релігійно культових свят, під час побутових свят, під час господарської діяльності та дозвілля, буденного життя. Автор аналізує шляхи використання гри в період Київської Русі, як засобу фізичного виховання.Документ Узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9–11 років, як прогностичних критеріїв спортивного відбору(2011) Миценко, Євген Вікторович; Воропай, Сергій Миколайович(uk) В статті розглядається узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9-11 років. Вікова динаміка такої узгодженості представлена за чотирма блоками показників. Блоком , показників специфічних здібностей юних легкоатлетів, що спеціалізуються в бігових видах, блоком психофізіологічних показників та блоком показників функціональної системи енергозабезпечення.Документ Основи методичної майстерності майбутньогого вчителя фізичної культури в області гімнастики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Стасенко, Олексій Анатолійович(uk) Стаття присвячена висвітленню теоретичних основ підготовки майбутніх учителів фізичної культури з гімнастики та методики її викладання, визначено та обґрунтовано показники методичної майстерності даного виду діяльності.Документ Результати експериментальної перевірки готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до валеологічного виховання учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Скороход, Тетяна Володимирівна; Руденко, Тетяна Володимирівна(UA) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Вплив занять військово-спортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки(2012) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Воропай, Сергій Миколайович; Buryanovatiy, O. М.; Voropay, S. M.(ua) Розглянуто вплив занять військовоспортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки. Дослідження проведено на базі груп початкової підготовки при Кіровоградській федерації військово-спортивного багатоборства. У дослідженні прийняло участь 20 юних бійців. Дослідження проводилося на протязі двох років при постійному контингенті тих, що займалися. Програма тренувань мала переважну спрямованість на загальнофізичну та акробатичну підготовку. Визначено темпи приросту показників силових, координаційних здібностей та гнучкості у юних бійців на протязі двохрічного циклу тренування. Динаміка змін рівня прояву фізичної підготовленості дає можливість практиці підготовки спортсменів у військово-спортивному багатоборстві більш ефективно розставляти акценти педагогічних впливів відповідно до завдань тренувального процесу.Документ Проблема формування здорового способу життя молодших школярів у наукових пошуках 70-80-х рр. ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті досліджено стан проблеми формування здорового способу життя молодших школярів у 70-80 рр. ХХ ст. Виявлені досягнення і недоліки у формуванні здорового способу життя учнів початкової школи у вказаний період.Документ Професійне мислення на етапі становлення майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Собко, Сергій ГригоровичУ статті розглядається професійне мислення майбутніх учителів фізичного виховання, його види згідно специфіки навчання. Наводяться структурні компоненти фізичної культури особистості студента з виокремленням рівнів розуміння майбутніми вчителями фізичного виховання навчального матеріалу.Документ The youth’s health-saving culture development as a pressing issue of modernity in educators’ training process(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Rudenko, Tetyana; Skorokhod, Volodymyr; Руденко, Тетяна Володимирівна; Скороход, Володимир Михайлович(UA) Розглядається рівень обізнаності одинадцятикласників і студентів першокурсників з проблем формування статевої культури і здорового способу життя, а також роль освіти у статевому вихованні молоді і підготовці її до сімейного життя.Документ Гігієнічне навчання й виховання учнів у досвіді роботи Павлиської середньої школи (50-70 рр. ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті розкриваються ефективні напрями гігієнічного навчання й виховання учнів у досвіді роботи Павлиської середньої школи (50-7- рр. ХХ ст.)Документ Формування культури здоров’я студентів фізико-математичного факультету і їх готовність до валеологічного виховання учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Руденко, Тетяна Володимирівна; Скороход, Володимир Михайлович(UA) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів фізико-математичного факультету до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Фізичне виховання студентів як чинник впливу на успішність їх навчання(2013) Миценко, Євген Вікторович(uk) В статті розглядається питання залежності та взаємного впливу успішності навчання студентів КДПУ ім. В. Винниченка та їх оцінки з дисципліни фізичне виховання. Зокрема проаналізовано сучасний стан питання, здійснено аналіз наявних даних отриманих іншими дослідниками. Проведено кореляційний аналіз взаємного зв’язку між зазначеними показниками.Документ Рівень валеологічних знань у студентів педагогічного вузу при вивченні курсу «Вікова фізіологія та валеологія»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Скороход, Володимир Михайлович; Руденко, Тетяна ВолодимирівнаРозкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Професійне самовдосконалення майбутніх магістрів фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій ВікторовичУ даній статті проаналізовано підходи сучасних учених до визначення поняття "самовдосконалення", "професійне самовдосконалення". Розглянуто напрямки професійного самовдосконалення педагогічного працівника. Розроблено рівні професійного самовдосконалення. Визначено бальну оцінку відповідних рівнів.Документ Фізично-оздоровча активність як показник самовдосконалення студентської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія ГригорівнаДосліджено відношення студентської молоді до фізичної культури, виявлено фактори залучення студентів до занять фізико-оздоровчої спрямованості. Визначено та проаналізовано ступінь вираженості потреби у самовдосконаленні студентів, розроблено та апробовано індивідуальні програми фізичного самовдосконалення студентів.Документ Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій Вікторович(uk) Визначено актуальність професійного самовдосконалення, саморозвитку студента. Доведено важливість фізичного самовдосконалення у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Наведено етапи професійного становлення, самопізнання й самовизначення особистості. Розглянуто р івні пот реб фізичного самовдосконалення.Документ Документ Вплив занять спеціальної акробатичної спрямованості на функціональний рівень прояву соматичних реакцій юних бійців-багатоборців 6-8 років у групі початкової підготовки(2015) Бур’яноватий, Олександр Миколайович(ua) Examined the effectiveness of the impact of activities aimed at special acrobatic training at the functional level of somatic manifestations of reactions of young multiathlonists 6–8 years who are engaged military and sports multiathlonists in groups of initial training. Were examined 40 young athletes. The level of somatic manifestations of reactions in young athletes determined the formation of groups of initial training in September. Subsequent tests were carried out in the month of May a year of preparation. Influence of vestibular samples was determined by the magnitude and duration of physical reactions (taping test: change the maximum frequency of the brush 10 sec. and the 30 sec.), which arose in response to vestibular stimulation – rotational sample Voyachek. Pedagogical experiment lasted one year. Training sessions with young athletes carried out three times a week for nine months. The main emphasis in the control group was sent to the technical and general physical training, and in the experimental group – on the general physical and acrobatic training. It was found that after the pilot training program, young multiathlonists have shown greater stability of the nervous system and adapting to lower the threshold of sensitivity of the vestibular, and increase the body’s resistance to stress and rotational motion sickness. Shift in focus from technical and tactical training in the direction of the general physical and acrobatic displays increases the functional level of somatic reactions in young ultiathlonists 6–8 years.Документ Створення довідника "інтерактивні технології навчання" у системі дистанційної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаУ статті розкрито механізм укладання довідника "Інтерактивні технології навчання" для студентів факультету фізичного виховання на сайті КДПУ ім. Володимира Винниченка, створеного на основі Вікі-технології КДПУ-Вікі. У довіднику передбачено участь студентів у підготовці конспектів уроків або їх фрагментів з прикладами застосування інтерактивних методів на уроках фізичної культури.