Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив занять військово-спортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки
    (2012) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Воропай, Сергій Миколайович; Buryanovatiy, O. М.; Voropay, S. M.
    (ua) Розглянуто вплив занять військовоспортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки. Дослідження проведено на базі груп початкової підготовки при Кіровоградській федерації військово-спортивного багатоборства. У дослідженні прийняло участь 20 юних бійців. Дослідження проводилося на протязі двох років при постійному контингенті тих, що займалися. Програма тренувань мала переважну спрямованість на загальнофізичну та акробатичну підготовку. Визначено темпи приросту показників силових, координаційних здібностей та гнучкості у юних бійців на протязі двохрічного циклу тренування. Динаміка змін рівня прояву фізичної підготовленості дає можливість практиці підготовки спортсменів у військово-спортивному багатоборстві більш ефективно розставляти акценти педагогічних впливів відповідно до завдань тренувального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Контроль фізичної підготовленості юних футболістів етапу попередньої базової підготовки
    (2023) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Липчанська, Л. М.; Sobko, S.; Sobko, N.; Lipchanska, L.
    (ua) Визначено контроль за фізичною підготовленістю – необхідною ланкою управління тренувальним процесом спортсменів. Мета роботи: оцінка фізичної підготовленості юних футболістів етапу попередньої базової підготовки. Методологічною базою дослідження стали: теоретичний аналіз і узагальнення досвіду педагогічної та спортивної практики в питаннях контролю; вибір тестів педагогічного тестування, що відповідають критеріям надійності, об’єктивності та інформативності; методи математичної обробки результатів тестування. Наукова новизна роботи полягає у розробці власних шкал оцінки фізичної підготовленості юних футболістів 14 років в тестах біг 15 м; біг 30 м; стрибок у довжину з місця та удар м’яча на дальність; човниковий біг 7х50 м. Дослідження проводилось на базі ДЮФШ “Академія ФК Зірка” з юними футболістами 2007 р.н. у червні 2021 року. Всього в дослідженні взяло участь 20 футболістів. Контроль загальної і спеціальної фізичної підготовленості передбачав перевірку стартової швидкості, швидкості, швидкісно-силових якостей та спеціальної витривалості; був здійснений шляхом окреслення процедури та проведення педагогічного тестування. Визначено індивідуальні показники розвитку вказаних якостей досліджуваного контингенту. За допомогою методів математичної статистики також визначено середньогрупові показники юних футболістів на етапі попередньої базової підготовки. Для кожного з обраних нами тестів, згідно результатів проведеного тестування, розроблені 10-ти бальні шкали, що дозволило зіставити результати різних тестів (виражені в різних одиницях вимірювання) і оцінити індивідуальний рівень підготовленості кожного спортсмена. Отримані дані дадуть можливість впливати на ріст індивідуальних спортивних результатів в розрізі загальної і спеціальної фізичної підготовленості юних футболістів. Також визначено і командний рівень, який відповідає середньому за шкалою.
  • Ескіз
    Документ
    Контроль технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу
    (Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Sobko, S.; Sobko, N.
    (ua) Аналіз нормативно-правових документів, Договору між Федерацією футболу України та Міністерством освіти і науки України щодо підтримки і розвитку шкільного футболу, вказує на необхідність використання комплексів контрольних тестів на уроках футболу, зокрема, у напрямку технічної підготовленості. Відсутність єдиних критеріїв щодо її оцінювання на уроках футболу сільських шкіл дозволила обрати спеціально підібрані тести (вкидання м’яча із-за голови, жонглювання, удари на точність), а також розроблені і адаптовані нами до використання у практичній діяльності (ведення м’яча, обвід з ударом у ворота). Проведене педагогічне тестування та отримані індивідуальні величини кожного досліджуваного, що оброблялись за допомогою методів математичної статистики, в результаті чого визначені середньогрупові показники технічної підготовленості учнів. Розроблені власні оціночні шкали, що дозволили визначити рівень технічної підготовленості учнів 11-12 років сільської школи на уроках футболу, який, в більшості випадків, знаходився в межах середнього рівня.