Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Контроль успішності на заняттях з фітнесу у вищому навчальному закладі
    (Ексклюзив-Систем, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Пихтіна, Поліна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Мотивація до занять фітнесом у студентів вищого педагогічного навчального закладу
    (НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Mytsenko, Ye. V.
    (uk) Мета: виявити мотиви, що впливають на залучення студентів неспеціальних факультетів до занять фізичним вихованням в секційному відділенні фітнесу, визначити значимість кожного з таких мотивів. Матеріали і методи: мотиви, що обумовлюють схильність студентів до занять фізичним вихованням визначались за допомогою двох етапів анкетування, проведеного серед студентів першого та другого курсів неспеціальних факультетів Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка у кількості 64 осіб. Результати: представлена динаміка активності студентів в процесі занять фітнесом. Виявлено основні чинники, що мотивують, а також чинники що заважають студентам займатися в секції фітнесу. Представлені дані про рівень значимості кожного такого чинника. Висновки: виявлено, що три мотиви є основними в процесі прийому рішення про заняття фітнесом для 93% студентів, це - необхідність отримати залік, бажання покращити фізичну форму, поліпшити зовнішній вигляд. Зайнятість іншими навчальними дисциплінами або ж брак часу загалом є основним чинником, що заважає займатися фітнесом для 60% студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій Вікторович
    (uk) Визначено актуальність професійного самовдосконалення, саморозвитку студента. Доведено важливість фізичного самовдосконалення у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Наведено етапи професійного становлення, самопізнання й самовизначення особистості. Розглянуто р івні пот реб фізичного самовдосконалення.