Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Динаміка успішності студентів неспеціальних факультетів цдпу з фізичного виховання в секції фітнесу(ФОП Озеров Г. В., 2018) Миценко, Євген ВікторовичДокумент Контроль успішності на заняттях з фітнесу у вищому навчальному закладі(Ексклюзив-Систем, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Пихтіна, Поліна ВіталіївнаДокумент Мотивація до занять фітнесом у студентів вищого педагогічного навчального закладу(НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Mytsenko, Ye. V.(uk) Мета: виявити мотиви, що впливають на залучення студентів неспеціальних факультетів до занять фізичним вихованням в секційному відділенні фітнесу, визначити значимість кожного з таких мотивів. Матеріали і методи: мотиви, що обумовлюють схильність студентів до занять фізичним вихованням визначались за допомогою двох етапів анкетування, проведеного серед студентів першого та другого курсів неспеціальних факультетів Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка у кількості 64 осіб. Результати: представлена динаміка активності студентів в процесі занять фітнесом. Виявлено основні чинники, що мотивують, а також чинники що заважають студентам займатися в секції фітнесу. Представлені дані про рівень значимості кожного такого чинника. Висновки: виявлено, що три мотиви є основними в процесі прийому рішення про заняття фітнесом для 93% студентів, це - необхідність отримати залік, бажання покращити фізичну форму, поліпшити зовнішній вигляд. Зайнятість іншими навчальними дисциплінами або ж брак часу загалом є основним чинником, що заважає займатися фітнесом для 60% студентів.Документ Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мішин, Сергій Вікторович(uk) Визначено актуальність професійного самовдосконалення, саморозвитку студента. Доведено важливість фізичного самовдосконалення у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Наведено етапи професійного становлення, самопізнання й самовизначення особистості. Розглянуто р івні пот реб фізичного самовдосконалення.