Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137
Переглянути
61 результатів
collection.search.results.head
Документ Impact of Convergence of Smart-Technology as Compared to Traditional Methodological Tools on Fostering Cognitive Aspects of Leadership Competencies in the Process of Vocational Training of Students(2019) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Мішин, Сергій Вікторович; Buryanovatiy, Oleksander M.; Mishyn, Sergii V.; Yakymchuk, Borys A.; Oleksiyenko, Oksana H.; Martsyniak-Dorosh, Oksana M.(en) The main objective of this research is to explore how effective and efficient the convergent use of traditional and smart technology tools could be when deployed in fostering leadership competencies of the students in the settings of tertiary vocational education. The experiment involved the students of two universities doing the elective course “Do Better Your Leadership Skills Up”. Having been split up into two halves, the first part of the focus group used the traditional forms of educational process, while the second one additionally used the software like CogniFit, Lumosity, BrainHQ, NeuroNation, Brain Metrix, Eidetic, Fit Brains, BrainExer 2.0. At the entry stage, the pedagogic surveys had been used as well as the cognitive function test to study the cognitive capabilities of the focus group students. We used a multi method approach of combining the close-ended and open-ended questions to get the feedback and the above cognitive test to measure the output of the study. Quantitative methods had been used to analyze the data and such Covariance-based Structural Equation Modeling (SEM) software as SPSS AMOS had been applied to evaluate the results because cognitive function of a person includes sub-components of latent constructs. Textalyzer software had been used to process the students’ responses to open-ended questions of the questionnaire for the most commonly used positive words in the texts, which helped us to identify broad categories of responses. Here, the most commonly used words we had distinguished were “involvement”, “improvement”, “gamification”, “motivation”, “speed”, “concentration”, “memory”, “current studies”, “future job”. Then we distributed the answers by the frequency of the identified words. The responses, which fell under no category, had been analyzed manually. The experimentally obtained data shows that integration of the smart technology into traditional learning environment increases students’ involvement by 23%, personal transformation by 18% and motivation by 17%. Our study proves that the convergent mode of instruction brings more benefits to the students in terms of fostering cognitive aspects of leadership competencies in the process of vocational training than the traditional mode. We found that the converged pedagogical mode enhances the collaboration and involvement of all the stakeholders of educational process. It makes students achieve the greatest personal satisfaction through enhanced self-esteem, efficiency gains, a sense of continuous personal achievement and enhanced autonomy and experimenting with their own learning strategies. We suggest universities (of Ukraine, specifically) to provide training to the teachers with all the latest technology, which seems essential for teaching. Academic institutions (of Ukraine) should also invest into research in the area of the educationalpurpose use of smart technology.Документ Вплив експериментальної програми фізичної підготовки на фізичну підготовленість юних бійців-багатоборців 6-8 років(2018) Бур’яноватий, Олександр Миколайович(ua) Мета: дослідити динаміку фізичної підготовленості юних бійцівбагатоборців 6-8 років через зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік фізичної. Завданням дослідження було проаналізувати ефективність впливу занять, і виявити позитивну, або ж негативну тенденцію змін динаміки. Результати: установлено, що ефективність запропонованої структури та змісту фізичної підготовки на першому та другому році тренувань військовоспортивним багатоборством виявила позитивні результати (р ≤ 0,05) після формувального експерименту. Висновки: зміщення акцентів з технікотактичної підготовки у бік загальної фізичної виявляють позитивну динаміку 316 змін у показниках фізичної підготовленості юних бійців-багатоборців 6-8 роківу групах початкової підготовки.Документ Визначення надійності побудови системи підготовки юних бійців-багатоборців 6-8 років у групі початкової підготовки(2016) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Buryanovatiy, O. M.(ua) В ході дослідження була проаналізована ефективність впливу занять акробатичної спрямованості, на розвиток рухових якостей юних бійців-багатоборців 6-8 років, що займаються військово-спортивним багатоборством у групах початкової підготовки. Також, була виявлена позитивна тенденція змін динаміки рівнів прояву рухових якостей у експериментальної групи. Установлено, що після виконання експериментальної тренувальної програми відчутні зміни спостерігалися за більшістю показників (Р≤0,05). Незначний приріст даних та певна рівність у деяких показниках (Р≥0,05), свідчить про слабі акценти щодо цього напрямку тренування в обох досліджуваних групах. Висновки: зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік загальної фізичної та акробатичної виявляють позитивну динаміку змін рівнів прояву рухових якостей у юних бійців-багатоборців 6-8 років, що займаються військово-спортивним багатоборством у групах початкової підготовки.Документ Розвиток силових здібностей у військово-спортивному багатоборстві на етапі початкової підготовки(2019) Бур’яноватий, Олександр Миколайович(ua) Проведене дослідження дозволило обґрунтувати та довести ефективність використання експери-ментального комплексу вправ в якості засобу допоміжної фізичноїпідготовки у юних бійців-багатоборців 6-8 років на першому та другому роках початкової підготовки длястворення фундаменту рухового потенці-алу щодо опанування в майбутньому технікою військово-спортивного багатоборства «всестильового бою». Використання вправ з акцентом на розвиток силових здібностей напершому та другому році навчання спри-яло вірогідному покращенню показників загальної фізичної підготовленості юних бійців-багатоборців екс-периментальної групи. Мета дослідження – науково обґрунтувати розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки, для забезпечення всебіч-ного фізичного розвитку та створення фундаменту для засвоєння техніки «всестильового бою». Для вирішення поставлених у роботі завдань використовувалися такі методи: аналіз спеціальної науково методичної літератури, документальних матеріалів; педагогічні методи: педагогічні спостереження; педаго-гічний експеримент; педагогічне тестування; методи математичноїстатистики. Результати:дані, отримані в ході досліджень, показали ефективність розробленого експериментального комплексу у зв’язку з тим, що: - визначено вірогідно (р≤0,05) вищий рівень приросту результатів в експериментальній групі, порівняно із контрольною за показниками фізичної підготовленості: стрибоку довжину з місця – на 8,0%, вис на зі-гнутих руках – 20,8%, згинання та розгинання рук в упорі лежачина підлозі – 5,4%, піднімання тулубу за 1 хв. в сід – 12,5%. Висновки: уперше експериментально доведено ефективність застосування комплексу тренувальних вправ, що акцентовано впливають на розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займа-ються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки; доповнено дані про особливос-ті фізичної підготовленості, використання засобів і методів фізичної підготовки юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки. Практична значущість отриманих результатів полягає у розробленні та впровадженні в тренувальний процес юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством, програми фізич-ної підготовки з використанням різних засобів залежно від мети,завдань і спрямованості етапу початкової підготовки. Результати дослідження впроваджено у навчально-тренувальний процес відокремленого підроз-ділу ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» у Кіровоградській області м. Олек-сандрія та ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» м. Харків: розділ – методика початкової підготовки.Документ Підвищення вестибулярної стійкості бійців-багатоборців на етапі початкової підготовки(2017) Бур’яноватий, Олександр МиколайовичДокумент Визначення рівня прояву соматичних реакцій у студентів і курсу неспеціальних факультетів, що займаються у відділенні військово-спортивного багатоборств(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Бур’яноватий, Олександр МиколайовичДокумент Вплив занять спеціальної акробатичної спрямованості на функціональний рівень прояву соматичних реакцій юних бійців-багатоборців 6-8 років у групі початкової підготовки(2015) Бур’яноватий, Олександр Миколайович(ua) Examined the effectiveness of the impact of activities aimed at special acrobatic training at the functional level of somatic manifestations of reactions of young multiathlonists 6–8 years who are engaged military and sports multiathlonists in groups of initial training. Were examined 40 young athletes. The level of somatic manifestations of reactions in young athletes determined the formation of groups of initial training in September. Subsequent tests were carried out in the month of May a year of preparation. Influence of vestibular samples was determined by the magnitude and duration of physical reactions (taping test: change the maximum frequency of the brush 10 sec. and the 30 sec.), which arose in response to vestibular stimulation – rotational sample Voyachek. Pedagogical experiment lasted one year. Training sessions with young athletes carried out three times a week for nine months. The main emphasis in the control group was sent to the technical and general physical training, and in the experimental group – on the general physical and acrobatic training. It was found that after the pilot training program, young multiathlonists have shown greater stability of the nervous system and adapting to lower the threshold of sensitivity of the vestibular, and increase the body’s resistance to stress and rotational motion sickness. Shift in focus from technical and tactical training in the direction of the general physical and acrobatic displays increases the functional level of somatic reactions in young ultiathlonists 6–8 years.Документ Вплив занять спеціальної акробатичної спрямованності на функціональний рівень прояву серцево-судиної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років у групі початкової підготовки(2015) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Воропай, Сергій Миколайович; Burjanovatij, O. M.; Voropay, S. M.(ua) Мета: дослідити вплив вестибулярних реакцій на функціональний рівень прояву серцево-судинної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років через зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік загальної фізичної та акробатичної. Завданням дослідження було довести ефективність впливу занять, які спрямовані на спеціальну акробатичну підготовку, на функціональний рівень прояву серцево-судинної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років, що займаються військово-спортивним багатоборством у групах початкової підготовки. Результати: установлено, що після виконання експериментальної тренувальної програми найбільш відчутні зміни спостерігалися за показником ЧСС (19.5%), вестибулярної ілюзії проти обертання (ВІП) (21.1%); менш помітні зміни за показником АТ (діастала-5% і систола-5% відповідно). Після виконання традиційної програми відповідно ЧСС (19.1%), ВІП (1.5%), АТ (діастала-5% і систола-5.5%). Висновки: зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік загальної фізичної та акробатичної покращує функціональний рівень прояву серцево-судинної системи юних бійців-багатоборців 6-8 років.Документ Документ Вплив занять військово-спортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки(2012) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Воропай, Сергій Миколайович; Buryanovatiy, O. М.; Voropay, S. M.(ua) Розглянуто вплив занять військовоспортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки. Дослідження проведено на базі груп початкової підготовки при Кіровоградській федерації військово-спортивного багатоборства. У дослідженні прийняло участь 20 юних бійців. Дослідження проводилося на протязі двох років при постійному контингенті тих, що займалися. Програма тренувань мала переважну спрямованість на загальнофізичну та акробатичну підготовку. Визначено темпи приросту показників силових, координаційних здібностей та гнучкості у юних бійців на протязі двохрічного циклу тренування. Динаміка змін рівня прояву фізичної підготовленості дає можливість практиці підготовки спортсменів у військово-спортивному багатоборстві більш ефективно розставляти акценти педагогічних впливів відповідно до завдань тренувального процесу.