Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/137
Переглянути
3 результатів
collection.search.results.head
Документ Вплив експериментальної програми фізичної підготовки на фізичну підготовленість юних бійців-багатоборців 6-8 років(2018) Бур’яноватий, Олександр Миколайович(ua) Мета: дослідити динаміку фізичної підготовленості юних бійцівбагатоборців 6-8 років через зміщення акцентів з техніко-тактичної підготовки у бік фізичної. Завданням дослідження було проаналізувати ефективність впливу занять, і виявити позитивну, або ж негативну тенденцію змін динаміки. Результати: установлено, що ефективність запропонованої структури та змісту фізичної підготовки на першому та другому році тренувань військовоспортивним багатоборством виявила позитивні результати (р ≤ 0,05) після формувального експерименту. Висновки: зміщення акцентів з технікотактичної підготовки у бік загальної фізичної виявляють позитивну динаміку 316 змін у показниках фізичної підготовленості юних бійців-багатоборців 6-8 роківу групах початкової підготовки.Документ Розвиток психофізіологічних можливостей у військово-спортивному багатоборстві(2020) Бур’яноватий, Олександр Миколайович(ua) Проведене дослідження дозволило обґрунтувати та довести ефективність використання експериментального комплексу вправ в якості засобу допоміжної фізичної підготовки у юних бійців-багатоборців 6-8 років на першому та другому роках початкової підготовки, для розвитку стійкості вестибулярного апарату до обертальних навантажень, що допоможе в майбутньому більш якісно опанувати технікою військово-спортивного багатоборства – «всестильовим боєм». Використання вправ з акцентом на розвиток стійкості вестибулярного апарату на першому та другому році навчання сприяло вірогідному покращенню показників психофізіологічних можливостей юних бійців-багатоборців експериментальної групи. Мета дослідження – науково обґрунтувати розвиток психофізіологічних можливостей юних спортсменів 6–8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки, для забезпечення стійкості вестибулярного апарату до обертальних навантажень і більш якісного засвоєння техніки «всестильового бою». Для вирішення поставлених у роботі завдань використовувалися такі методи: аналіз спеціальної науково методичної літератури, документальних матеріалів; педагогічні методи: педагогічні спостереження; педагогічний експеримент; педагогічне тестування; методи математичної статистики. Результати: дані отримані в ході досліджень показали ефективність розробленого експериментального комплексу у зв’язку з тим, що визначено вірогідно (р≤0,05) вищий рівень приросту результатів в експериментальній групі , порівняно із контрольною за показниками психофізіологічних можливостей: соматичні реакції на 28,3%, вегетативні реакції на 8,9%, вестибуло- сенсорні реакції на 46,5%. Висновки: уперше експериментально доведено ефективність застосування комплексу тренувальних вправ, що акцентовано впливають на розвиток психофізіологічних можливостей юних спортсменів 6–8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки; доповнено дані про особливості використання засобів та методів фізичної підготовки юних спортсменів 6–8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки. Практична значущість отриманих результатів полягає у розробленні та впровадженні в тренувальний процес юних спортсменів 6–8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством, програми фізичної підготовки з використанням різних засобів залежно від мети, завдань та спрямованості етапу початкової підготовки. Результати дослідження впроваджено у навчально-тренувальний процес відокремленого підрозділу ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» у Кіровоградській області м. Олександрія та ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» м. Харків: розділ – методика початкової підготовки.Документ Розвиток силових здібностей у військово-спортивному багатоборстві на етапі початкової підготовки(2019) Бур’яноватий, Олександр Миколайович(ua) Проведене дослідження дозволило обґрунтувати та довести ефективність використання експери-ментального комплексу вправ в якості засобу допоміжної фізичноїпідготовки у юних бійців-багатоборців 6-8 років на першому та другому роках початкової підготовки длястворення фундаменту рухового потенці-алу щодо опанування в майбутньому технікою військово-спортивного багатоборства «всестильового бою». Використання вправ з акцентом на розвиток силових здібностей напершому та другому році навчання спри-яло вірогідному покращенню показників загальної фізичної підготовленості юних бійців-багатоборців екс-периментальної групи. Мета дослідження – науково обґрунтувати розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки, для забезпечення всебіч-ного фізичного розвитку та створення фундаменту для засвоєння техніки «всестильового бою». Для вирішення поставлених у роботі завдань використовувалися такі методи: аналіз спеціальної науково методичної літератури, документальних матеріалів; педагогічні методи: педагогічні спостереження; педаго-гічний експеримент; педагогічне тестування; методи математичноїстатистики. Результати:дані, отримані в ході досліджень, показали ефективність розробленого експериментального комплексу у зв’язку з тим, що: - визначено вірогідно (р≤0,05) вищий рівень приросту результатів в експериментальній групі, порівняно із контрольною за показниками фізичної підготовленості: стрибоку довжину з місця – на 8,0%, вис на зі-гнутих руках – 20,8%, згинання та розгинання рук в упорі лежачина підлозі – 5,4%, піднімання тулубу за 1 хв. в сід – 12,5%. Висновки: уперше експериментально доведено ефективність застосування комплексу тренувальних вправ, що акцентовано впливають на розвиток силових здібностей юних спортсменів 6-8 років, які займа-ються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки; доповнено дані про особливос-ті фізичної підготовленості, використання засобів і методів фізичної підготовки юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством на етапі початкової підготовки. Практична значущість отриманих результатів полягає у розробленні та впровадженні в тренувальний процес юних спортсменів 6-8 років, які займаються військово-спортивним багатоборством, програми фізич-ної підготовки з використанням різних засобів залежно від мети,завдань і спрямованості етапу початкової підготовки. Результати дослідження впроваджено у навчально-тренувальний процес відокремленого підроз-ділу ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» у Кіровоградській області м. Олек-сандрія та ГО «Всеукраїнська федерація військово-спортивних багатоборств» м. Харків: розділ – методика початкової підготовки.