Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/149

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Сугестивна технологія як засіб мотивації студентів до освітньої діяльності в умовах дистанційного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2023) Мироненко, Наталя Василівна; Пуляк, Ольга Василівна; Myronenko, N.; Puliak, O.
    (ua) Статтю присвячено аналізу сугестивної технології навчання як одного із засобів формування позитивної мотивації студентів до здійснення освітньої діяльності в умовах дистанційного навчання.Зважаючи на обставини, які змушують студентів в Україні здійснювати освітню діяльність переважно на дистанційній формі навчання, спостерігається значне зменшення інтересу та мотивації до навчання, тому педагогам слід знаходити такі технології навчання, які б змогти активізувати творчо-інтелектуальну сферу діяльності студентів та підвищити позитивну мотивацію до освітньої діяльності. У якості такої технології авторами розкрито сутність та зміст сугестивно технології, яка відрізняється від інших тим, що при впровадженні її у освітній процес навчання здійснюється на основі емоційного навіювання у стані пильнування, що приводить до надзапам’ятовування. Авторами зроблено висновок, що впровадження сугестивного навчання в освітній процес студентів активізує їх творчо-інтелектуальну сферу, підвищує працездатність та знижує втому від роботи, створює позитивний емоційний мікроклімат, робить освітній процес більш продуктивним/
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи використання сучасних таск-менеджерів для управляння it проєктами
    (РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2023) Пуляк, Ольга Василівна; Мироненко, Наталя Василівна; Puliak, O.; Myronenko, N.
    (ua) Статтю присвячено аналізу сучасних digital-інструментів – таск-менеджерів, які наразі активно використовуються українськими IT компаніями для управління проєктами. Теоретичним підґрунтям дослідження стали: аналітичній звіти платформи Coursera Coursera Global Skill Report 2022, бізнес школи Laba, міжнародної неурядової організації World Economic Forum, сервісів Deloitte, LinkedIn, McKinsey та IBM Global; офіційні сайти хмарних сервісів Worksection, Jira, Asana, Trello, Monday.com. З огляду на те, що роботодавці наголошують на важливості уміння використовувати digital-інструмент, зокрема таск-менеджерів, автори розглянули ті, які наразі найбільш популярні серед українських ІТ компаній. Для аналiзу обрано п’ять хмарних сервісів: Worksection, Jira, Asana, Trello, Monday. Досліджено основні характеристики таск-менеджерів – функціональний інструментарій, який необхідний для управління проєктами. Здійснено порівняння хмарних сервісів за основними характеристиками: відображення задач, мобільний додаток, інтеграція з іншими ресурсами, безкоштовний тарифний план. Авторами зроблено висновок, що таск-менеджер є сучасним та перспективним digital-інструментом, навички використання якого заохочуються роботодавцями всього світу. На думку авторів в закладах вищої освіт и варто знайомити студентів з сучасними digital-інструментами управління проєктами, що значно підвищить їхню конкурентоспроможність на ринку праці.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування мультимедіа-технологій у реалізації індивідуального підходу до навчання студентів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Abramova, O.; Мироненко, Наталя Василівна; Myronenko, N.
    (ua) В статті розглядаються можливості застосування мультимедійних презентацій MS Office PowerPoint при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. Досліджено варіанти використання мультимедійних презентацій для індивідуального перегляду на комп’ютері під час аудиторних занять. У статті запропоновано схеми розгалуженої мультимедійної презентації при повторенні теоретичного матеріалу вже вивченої теми або як допуск до виконання лабораторно-практичного завдання із пройденої теми.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи майбутніх вчителів технологій під час вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Мироненко, Наталя Василівна; Myronenko, N.
    (UA) В статті розглядається особливості організації самостійної роботи майбутніх вчителів технологій під час вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці». Визначається сутність поняття самостійної роботи та її види у системі вищої освіти. Пропонується варіант організації самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці».