Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/149

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Застосування мультимедіа-технологій у реалізації індивідуального підходу до навчання студентів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana; Мироненко, Наталя Василівна; Мироненко, Наталья Васильевна; Myronenko, Natalya
    (ua) В статті розглядаються можливості застосування мультимедійних презентацій MS Office PowerPoint при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. Досліджено варіанти використання мультимедійних презентацій для індивідуального перегляду на комп’ютері під час аудиторних занять. У статті запропоновано схеми розгалуженої мультимедійної презентації при повторенні теоретичного матеріалу вже вивченої теми або як допуск до виконання лабораторно-практичного завдання із пройденої теми.
  • Ескіз
    Документ
    Осмислюючи В. Сухомлинського: трудове навчання як навчальний предмет у сучасній українській школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana; Куценко, Тетяна Володимирівна; Куценко, Татьяна Владимировна; Kutsenko, Tetiyna
    (uk) У статті досліджуються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання дітей та трудове навчання, як навчальний предмет у школі. Звернуто увагу на багаторічний досвід практичної діяльності у викладанні праці Павлиської школи. Проаналізувавши нову редакцію навчальної програми із трудового навчання для 5-9 класів, авторами статті встановлено, що погляди В. Сухомлинського є актуальними за сучасних умов реформування навчальної дисципліни Трудове навчання та Технології.
  • Ескіз
    Документ
    Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Абрамова, Оксана Віталіївна; Терещук, Андрій Іванович; Абрамова, Оксана Витальевна; Терещук, Андрей Иванович; Abramova, Oksana; Tereshchuk, Andriy
    (ua) У статті розкрито методичні аспекти підготовки учителя трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів засобами портфоліо. Окреслено сутність портфоліо як навчальної технології та обґрунтовано можливості портфоліо у проєктній діяльності учнів. Технологія портфоліо дозволяє структурувати проєктну діяльність учнів та підвищити їх креативність під час реалізації проєктів.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Abramova, Oksana; Vdovenko, Victoriа
    (ua) В статті здійснено історико-науковий аналіз трансформації педагогічних ідей щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Однією з найвизначніших подій першого пошуку розв’язання проблем, пов’язаних із оцінкою, були педагогічні слухання у Петербурзькому педагогічному товаристві 1873 р. Думки освітян розділилися: деякі вважали, що шкільна оцінка – це пережиток минулого і вона повинна піти в небуття, інші закликали модернізувати оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до вимог часу. На початку ХХ ст. прогресивна громадськість почала замислюватися над підвалинами, принциповими засадами школи й освіти. У статті проаналізовано тодішні інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів, які впроваджувалися в комерційних училищах на території України.