Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5526
Переглянути
3 результатів
Search Results
Документ Використання фольклору у вихованні молодших школярів(2024) Медвідь, Яна Юріївна; Medvid, Y. Y.(ua) Кваліфікаційна робота «Використання фольклору у вихованні молодших школярів» була присвячена вивченню та аналізу ролі та значення фольклору як важливого педагогічного засобу у формуванні морально-естетичних і культурних цінностей Росії дітей молодшого шкільного віку. У першому розділі розділу розглядалися теоретичні основи використання фольклору як важливого засобу виховання молодших школярів. Розглянуто термін «фольклор» та проаналізовано жанри фольклору та їх дидактичне та виховне значення. Проаналізовано фольклор як засіб виховання молодших школярів. У дослідженні підкреслюється важливість використання фольклору для розвитку духовності молодших школярів, оскільки він сприяє засвоєнню культурної спадщини, привертає увагу до історії та традицій рідної країни. Аналіз матеріалів загальноосвітнього навчального закладу підтвердив, що використання фольклору в навчально-виховному процесі сприяє формуванню національної самосвідомості дітей, підвищує інтерес до історії та традицій свого народу, розвиває уяву, мову та комунікативні здібності. Фольклор допомагає вчителю. створити емоційно насичене середовище, яке сприяє глибокому засвоєнню морально-етичних цінностей. Друга частина магістерської роботи присвячена розкриттю використання фольклору в навчально-виховному процесі початкової школи. Аналіз сучасних методик показав, що використання фольклорних творів у навчанні молодших школярів є ефективним засобом підвищення мотивації навчання, розвитку емоційної сфери та формування морально-етичних цінностей. Фольклор дозволяє створити на заняттях емоційно насичену атмосферу, яка сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу та активізує інтерес дітей до знань. Вивчення досвіду використання вчителями фольклорного матеріалу в початкових класах показало, що багато вчителів активно використовують у своїй роботі народну творчість. Зазначають, що фольклор позитивно впливає на розвиток особистісних якостей учнів, інтерес до навчання, сприяє підвищенню успішності. Завдяки фольклорним матеріалам навчальний процес стає більш захоплюючим і різноманітним, сприяє формуванню в учнів національної свідомості, поваги до культурних традицій свого народу та розширенню їх світогляду. (en) The qualification work "Use of folklore in the education of younger schoolchildren" was devoted to the study and analysis of the role and significance of folklore as an important pedagogical tool in the formation of moral, aesthetic and cultural values of children of primary school age. The first section of the part examined the theoretical principles of using folklore as an important tool in the education of younger schoolchildren. The term "folklore" is considered and the genres of folklore and their didactic and educational value are analyzed. Folklore is analyzed as a means of educating younger schoolchildren. The study emphasizes the importance of using folklore to develop the spirituality of younger schoolchildren, as it contributes to the assimilation of cultural heritage, draws attention to the history and traditions of their native country. Analysis of materials from a comprehensive secondary school confirmed that the use of folklore in the educational process contributes to the formation of children's national identity, increases their interest in the history and traditions of their own nation, develops imagination, language and communication skills Folklore helps teachers create an emotionally rich environment that contributes to the deep appropriation of moral and ethical values. The second part of the master's thesis is devoted to revealing the use of folklore in the educational process of primary school. Analysis of modern methods showed that the use of folklore works in teaching younger schoolchildren is an effective way to increase motivation for learning, develop the emotional sphere and form moral and ethical values. Folklore allows you to create an emotionally rich atmosphere in classes, which contributes to better assimilation of educational material and activates children's interest in knowledge. A study of teachers' experience in using folklore materials in primary school showed that many teachers actively use folk art in their work. They note that folklore has a positive effect on the development of students' personal qualities, their interest in learning and helps to increase their academic performance. Thanks to folklore materials, the educational process becomes more exciting and diverse, contributes to the formation of national consciousness in students, respect for the cultural traditions of their people and the expansion of their worldview.Документ Організація дозвілля молодших школярів засобами української народної педагогіки(2024) Куріпко, Богдана Олегівна; Kuripko, B.O.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню організації дозвілля молодших школярів засобами української народної педагогіки. Здійснено теоретичний аналіз поняття дозвілля, його мети та завдань у контексті початкової школи. Особлива увага приділена вивченню української народної педагогіки як ефективного засобу організації вільного часу учнів початкової ланки. На основі проведеного дослідження виявлено особливості організації дозвілля в початковій школі з використанням елементів народної педагогіки. Вивчено сучасний досвід організації позаурочного часу учнів та результатів власного дослідження. Розроблено рекомендації щодо ефективної організації дозвілля здобувачів початкової освіти, які базуються на засадах української народної педагогіки. (en) The qualification work is devoted to the study of the organization of leisure time of younger schoolchildren using the means of Ukrainian folk pedagogy. A theoretical analysis of the concept of leisure, its goals and objectives in the context of primary school was carried out. Special attention was paid to the study of Ukrainian folk pedagogy as an effective means of organizing the free time of primary school students. Based on the conducted research, the features of organizing leisure time in primary school using elements of folk pedagogy were identified. The modern experience of organizing students' extracurricular time and the results of their own research were studied. Recommendations for the effective organization of leisure time of primary school students, based on the principles of Ukrainian folk pedagogy, were developed.Документ Методика формування у молодших школярів громадянської компетентності на уроках літературного читання(2024) Іскова, Ірина Валеріївна; Iskova, I. V.(ua) У кваліфікаційній роботі розглядається проблема формування громадянської компетентності у молодших школярів на уроках літературного читання. Проаналізовано теоретичні засади формування громадянської компетентності у контексті сучасної освіти, зокрема на уроках літературного читання. Окрему увагу приділено методичним підходам, які сприяють розвитку громадянських цінностей, поваги до прав людини, толерантності та національної ідентичності учнів. У роботі розроблено ряд практичних рекомендацій та методичну систему для вчителів початкової школи, спрямованих на ефективне впровадження громадянської компетентності через опрацювання літературних творів. Також досліджено роль уроків літературного читання у формуванні морально-етичних та соціальних якостей дітей, які є основою для становлення відповідальних громадян. (en) The qualification work considers the problem of the formation of civic competence in junior schoolchildren in literary reading lessons. The theoretical principles of the formation of civic competence in the context of modern education, in particular in literary reading lessons, are analyzed. Special attention is paid to methodological approaches that contribute to the development of values, respect for human rights, tolerance and national identity of students. The work develops a number of practical recommendations and methodological techniques for primary school teachers aimed at the effective implementation of civic competence through literary works. The role of literary reading lessons in the formation of moral, ethical and social qualities of children, which is the basis for the formation of responsible citizens, was also investigated.