Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5526
Переглянути
Документ Методичне забезпечення взаємодії закладу дошкільної освіти та родини в організації дозвілля дітей старшого дошкільного віку(2024) Третяк, Денис Олегович; Tretyak, D. O.(ua) У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні аспекти проблеми, уточнити зміст поняття «методичне забезпечення взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї в організації дозвіллєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку», з’ясовано особливості організації дорослими дозвіллєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти і сім'ї, розроблено й апробовано зміст і компоненти методичного забезпечення взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї в організації дозвіллєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. (en) The qualification work analyzed the theoretical aspects of the problem, clarified the meaning of the concept of "methodical support for the interaction of a preschool educational institution and a family in the organization of leisure activities of children of senior preschool age", clarified the features of the organization of leisure activities of children of senior preschool age by adults in the conditions of a preschool educational institution and a family, developed and tested the content and components of the methodological support for the interaction of a preschool educational institution and a family in the organization of leisure activities of children of senior preschool age.Документ Формування уявлень про рідний край у дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності(2024) Грабовець, Валерій Миколайович; Grabovets, V. M.(ua) У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан розробленості проблеми в теорії і практиці, з’ясовано можливості проєктної діяльності у формуванні уявлень про рідний край у дітей старшого дошкільного віку, експериментально перевірено ефективність проєктної діяльності у формуванні уявлень про рідний край у дітей старшого дошкільного віку. Встановлено, що формування уявлень про рідний край у старших дошкільнят за допомогою проєктної діяльності можливо, якщо: зібраний і систематизований регіональний матеріал про природу з урахуванням вікових особливостей дітей; запроваджена поетапна схема організації проєктної діяльності дітей, що сприяє підвищенню мотивації до майбутньої діяльності і якісному засвоєнню отримуваної інформації про рідний край, залучені батьки в проєктну діяльність, як координатори роботи дітей над проєктом. (en) The qualification work analyzed the state of development of the problem in theory and practice, clarified the possibilities of project activity in the formation of ideas about the native land in children of senior preschool age, experimentally tested the effectiveness of project activity in the formation of ideas about the native land in children of senior preschool age. It was established that the formation of ideas about the native land in senior preschoolers through project activity is possible if: regional material about nature is collected and systematized, taking into account the age characteristics of children; a phased scheme for organizing children's project activity is introduced, which contributes to increasing motivation for future activity and high-quality assimilation of the received information about the native land, parents are involved in project activity as coordinators of children's work on the project.