Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5526
Переглянути
Документ Інноваційні технології вивчення фразеології на уроках української мови в початковій школі(2024) Лапіцька, Руслана Валеріївна; Lapitska, R.V.(ua) Магістерську роботу присвячено актуальній темі впровадження інноваційних методів навчання, спрямованих на активізацію пізнавальної діяльності учнів під час вивчення Фразеології в початкових класах. Особливу увагу приділено проєктній роботі, методу «рольових ігор» й інтерактивним вправам, які сприяють глибшому розумінню та закріпленню знань із Фразеології. Дослідження містить аналіз традиційних і сучасних підходів до навчання Фразеології і порівняльний аналіз їхньої ефективності. Основною метою є створення методичних рекомендацій, які дозволять урізноманітнити уроки, мотивувати учнів до вивчення фразеології та розвивати їх мовленнєву компетентність. Практична цінність дослідження полягає в низці запропонованих інноваційних методів, зокрема гейміфікації, проєктної діяльності, роботи з онлайн-інструментами та створення інтерактивних завдань, спрямованих на розвиток асоціативного мислення і креативності учнів. (en) This master’s thesis explores the pressing issue of implementing innovative teaching methods aimed at stimulating students’ cognitive activity during the study of phraseology in primary school. Special emphasis is placed on project-based learning, role-playing, and interactive exercises that foster a deeper understanding and consolidation of knowledge in phraseology. The research includes an analysis of both traditional and modern approaches to teaching phraseology, along with a comparative assessment of their effectiveness. The primary goal is to develop methodological recommendations that will diversify lesson formats, motivate students to study phraseology, and enhance their language competence. The practical significance of the research lies in the proposed range of innovative methods, including gamification, project-based activities, the use of online tools, and the creation of interactive tasks aimed at fostering students’ associative thinking and creativity.