Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/16
Переглянути
5 результатів
collection.search.results.head
Документ Комунікативні стратегії та тактики у навчанні діалогічного мовлення(КОД, 2019) Апалат, Ганна Павлівна; Apalat, Hanna; Максимова, Ольга; Maksymova, Olha(uk) Стаття присвячена проблемі навчання діалогічного мовлення в старшій школі. У статті проаналізовано монологічний та діалогічний типи мовлення, роль вербально-зорових опор і пропонується застосування опорних схем використання комунікативних стратегій і тактик у навчанні діалогічного мовлення. У статті продемонстровано систему вправ для розвитку навичок мовлення учнів старшої школи.Документ Spoken grammar in the efl context(КОД, 2018) Apalat, Hanna; Апалат, Ганна Павлівна; Апалат, Анна Павловна(uk) У статті розглядається роль розмовної граматики в курсі Speakout Advanced. У статті подано визначення й описано функції таких елементів розмовної граматики: лексико-граматичні конструкції, еліпсис, заповнювачі пауз, маркери зворотного зв’язку, емфатична препозиція, пояснююча постпозиція. Елементи розмовної граматики дозволяють мовцю вести комунікацію в реальному часі: редагувати своє висловлювання, надавати пояснення, орієнтувати співрозмовника, щодо теми повідомлення, окреслити тему, перед тим як прокоментувати її, а також додати оціночний компонент до повідомлення. Аналіз виявив, що в зазначеному комплексі елементи розмовної граматики обмежені лексико-граматичними конструкціями та еліпсисом. Синтаксичні конструкції, характерні для розмовної мови (емфатична препозиція, пояснююча постпозиція), проігноровано. В комплексі Speakout Advanced бракує мовленнєвих вправ, спрямованих на застосування розмовної граматики. Для згаданого комплексу характерною є перевага індуктивних видів діяльності над продуктивними. В статті наголошується можливість і потенційна користь більшої обізнаності щодо розмовної англійської мови, оскільки знання особливостей розмовної граматики дозволяє викладачам покращити загальний рівень володіння мовою у студентів та підвищити автентичність уроків англійської мови.Документ Communicative strategies in the interview texts(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Апалат, Ганна Павлівна; Apalat, Hanna(uk) У статті розглянуто комунікативні стратегії Дональда Трампа в інтерв’ю, яке він надав НьюЙорк Таймс 23 листопада 2016 року: стратегії інформування та стратегію демонстрації ставлення респондента до репліки інтерв’юера, виокремлено неконфліктні та конфліктні комунікативні тактики. Неконфліктна стратегія інформування представлена тактикою прямої відповіді на запитання, стратегія демонстрації ставлення респондента представлена тактикою повної кореляції Конфліктна стратегія представлена тактиками: вказівка на недоречність запитання; посилання на те, що інтерв’юерові відома відповідь; неповна відповідь; загальна відповідь; зустрічне запитання та образа.Документ Аргументативні тактики в текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Апалат, Ганна Павлівна(uk) У статті розглядаються дискурсивні особливості тексту-інтерв’ю сучасної англомовної преси в аргументативному аспекті. Виділено аргументативні тактики раціонального впливу та аргументативні тактики раціонально-емоційного впливу у текстах-інтерв'ю.Документ Комунікативна стратегія конфлікту в текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Апалат, Ганна ПавлівнаУ статті розглянуто комунікативну стратегію респондента втекстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси(стратегію конфлікту), виокремлено конфліктнікомунікативні тактикиреспондента та проаналізовано мовні засоби реалізації комунікативних тактик респондента.