Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
11 результатів
Search Results
Документ Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna(uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.Документ Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna(uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.Документ Семінар-тренінг «толерантні та інтолерантні стосунки» на формувальному етапі педагогічного експерименту(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(ua) У статті проаналізовано одну із ефективних форм роботи, що сприяла успішному формуванню професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва – семінар-тренінг «Толерантні та інтолерантні стосунки». Розглянуто різні стратегії стилів поведінки в конфліктних ситуаціях.Документ Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna(uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.Документ Активні методи підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в умовах інтенсифікації сучасного освітнього простору(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гарбузенко, Лариса Володимирівна; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Гарбузенко, Лариса Владимировна; Стритьевич, Татьяна Николаевна; Garbuzenko, Larisa Volodymyrivna; Strityevich, Тetyiana Mykolaivna(uk) У статті визначені основні особливості впровадження активних методів навчання та роль викладача-фасилітатора у процесі координації професійно-практичної підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. Охарактеризовані активні методи навчання як одні з найбільш вагомих шляхів формування спеціаліста на основі проблемності та моделювання його професійної діяльності.Документ Розвиток фахової компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Стритьевич, Татьяна Николаевна; Strytievych, Tetiana Mikolaivna(uk) У статті здійснено узагальнення поняття фахова компетентність вчителя образотворчого мистецтва. Пролонговано основні положення та принципи розвитку фахової компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Формування дизайнерського мислення у студентів мистецьких спеціальностей на заняттях з курсу «формоутворення»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Малежик, Юлія Миколаївна; Malezhik, Julia(uk) У статті проаналізовані особливості формування дизайнерського мислення у студентів мистецьких спеціальностей на заняттях з курсу формоутворення та використання його методів та прийомів в освітньому процесі образотворчого мистецтва та дизайну. Розглянуті методичні аспекти умов розвитку дизайнерського мислення в художньо-педагогічній діяльності. (ru) В статье проанализированы особенности формирования дизайнерского мышления у студентов художественных специальностей на занятиях по курсу формообразования и использования его методов и приѐмов в образовательном процессе изобразительного искусства и дизайна. Рассмотрены методические аспекты условий развития дизайнерского мышления в художественно-педагогической деятельности.Документ Формування виконавської майстерності майбутнього педагога-інструменталіста(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Свещинська, Наталя Василівнаuk) У статті розглядаються різні підходи до формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики на уроках в інструментальному класі. Приділяється увага ретроспективному аналізу поглядів визначних методистів щодо формування професійно необхідних якостей, вмінь та навичок під час навчання на музичному інструменті. Визначається змістовна характеристика означеного поняття, аналізуються принципи навчання в інструментальному класі під час підготовки студентів до майбутньої музично-професійної та виконавської діяльності.Документ Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагога-музиканта поліхудожнього профілю(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті йдеться про педагогічні закономірності і принципи формування майбутнього педагога-музиканта поліхудожнього профілю, якому притаманний інтегративний характер діяльності на основі поєднання функцій педагога, режисера, просвітянина, виконавця.Документ Естрадно-виконавська діяльність як фактор формування проесійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Яненко, Оксана Андріївна(uk) У статті розкрито можливості використання системи формування професійної мобільності педагога-музиканта в класі естрадного співу в процесі створення студентами власних творчих проектів. Реалізація педагогічних умов і технології формування професійної мобільності майбутніх педагогів-музикантів суттєво стимулюють розвиток внутрішньої потреби в професійній мобільності, сприяє опануванню студентами комплексу знань, необхідних для формування професійної мобільності в навчальному процесі.