Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Поетапне формування готовності до інструментально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Назаренко, Марина Павлівна
    (uk) У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності на основі інтегративного підходу, визначаються основні етапи засвоєння різножанрового та різностильового репертуару, який може використовуватися як акомпанемент до музично-ритмічних вправ та ілюстративний матеріал на уроках музики, що забезпечить готовність студентів до практичної інструментально-виконавської діяльності в закладах освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз хорового твору як засіб підготовки майбутнього вчителя музики до хормейстерської діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Назаренко, Марина Павлівна
    (uk) У статті розглянуто актуальні питання хормейстерської підготовки студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів, окреслено шляхи удосконалення цього виду фахової підготовки майбутніх вчителів музики-хормейстерів до практичної діяльності у закладах освіти. (ru) В статье рассмотрены актуальные вопросы хормейстерской підготовки студентов факультетов искусств педагогических университетов, намечены пути усовершенствования этого вида специальной подготовки будущих учителей музыки-хормейстеров к практической деятельности в учебных заведениях.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості музично-теоретичної підготовки у професійному становленні майбутнього вчителя музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Локарєва, Юлія Валеріанівна
    (uk) У статті розкривається педагогічний потенціал музично-теоретичних дисциплін, особливості музично-теоретичної підготовки у вищих мистецьких навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Проблемно-діалогічне спілкування в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Горбенко, Олена Борисівна
    (uk) У статті розкривається значення проблемно-діалогічного спілкування в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики, акцентується увага на тпринципах індивідуально-диференційованого навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Індивідуально-диференційований підхід у процесі формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього учителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Горбенко, Олена Борисівна
    (uk) У статті розкривається зміст і сутність понять індивідуальний та диференціальний підходи. Розглядається проблема використання та впливу принципу індивідуально-диференційованого підходу у процесі формування інструментально-викановської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Формування виконавської майстерності майбутнього педагога-інструменталіста
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Свещинська, Наталя Василівна
    uk) У статті розглядаються різні підходи до формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики на уроках в інструментальному класі. Приділяється увага ретроспективному аналізу поглядів визначних методистів щодо формування професійно необхідних якостей, вмінь та навичок під час навчання на музичному інструменті. Визначається змістовна характеристика означеного поняття, аналізуються принципи навчання в інструментальному класі під час підготовки студентів до майбутньої музично-професійної та виконавської діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування навичок читання з листа хорових партитур у майбутніх педагогів-музикантів в процесі підготовки до роботи з хоровим колективом
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Назаренко, Марина Павлівна
    У статті розглянуто актуальні питання хормейстерської підготовки студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів, окреслено шляхи удосконалення цього виду фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів до практичної роботи з хоровим колективом.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурс як ресурс професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Яненко, Оксана Андріївна
    У статті розглянуто потенціал вокального конкурсу як ефективного ресурсу формування професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта, можливості використання системи формування зазначеної особистісної якості студента в класі естрадного співу в процесі підготовки конкурсних вокальних програм та створення студентами власних творчих проектів.
  • Ескіз
    Документ
    Творча інтерпретація музичних творів в інструментальному класі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Свещинська, Наталя Василівна
    У статті автор робить спробу проаналізувати основні тенденції розвитку питання інтерпретації музичних творів у музичній педагогіці, відслідкувати проблеми музично-виконавського мислення музиканта, виділити головні питання виконавсько-педагогічної інтерпретації музичних творів.