Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
3 результатів
collection.search.results.head
Документ Complete model of formation of research culture of the future teacher-musician during vocational training in higher school(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grozan, Svetlana Viktorovna; Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Светлана Викторовна(uk) Педагогічна діяльність дослідника, який працює в галузі музичного мистецтва відображає специфічні особливості художньо-естетичної сфери, тому формування дослідницької культури студента в умовах навчання у ВНЗ здійснюється в двох напрямках: науково-дослідницькому та художньо-дослідному. Цілісна модель формування дослідницької культури майбутнього педагога-музиканта реалізується з урахуванням єдності методологічних підходів до науково-дослідницької та художньо-дослідницької діяльності студента, а також поетапності формування всіх компонентів дослідницької культури.Документ Research work as a way of formation of professional competence of the teacher of music art(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grosan, Svitlana Viktorivna; Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Светлана Викторовна(uk) Автор статті робить спробу розкрити роль та можливості науково-дослідницької роботи викладачів вищих навчальних педагогічних закладів у процесі формування власної професійної компетентності. Аналіз наукової літератури дав підстави для ствердження, що професійна компетентність включає ціннісно-орієнтовану, загальнокультурну, комунікативну та інформаційно-технологічну компетентність; компетентність соціальної взаємодії та особистого саморозвитку, а також когнітивну компетентність як комплексну компетентність, що забезпечує процес самостійної навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності викладача.Документ Forming of the research abilities of future teachers of musical art in the conditions of level education(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Grozan, Svitlana Viktorivna; Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Автор розглядає дослідницьку діяльність як найбільш продуктивний метод засвоєння знань та формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі їхньої фахової підготовки. Пропонується авторська класифікація дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва.